שיווק ופרסום

תצליחו לזהות? רשת הפסטות האהובה עוברת שינוי גדול

רשת פסטה בסטה, עוברת מתיחת פנים שהחלה בסניף הדגל במחנה יהודה. שיר בקר, ממייסדי הרשת ומנכ"ל פסטה בסטה: "במסעדנות צריך לדעת לנווט את הספינה כדי להישאר רלוונטי. המיתוג בשילוב טעמים ומחירים מנצחים, מציעים חוויה קולינרית איכותית"

מערכת ice | 
פסטה בסטה (צילום עידו ברייר)
כחלק ממהלך נרחב שעוברת רשת מסעדות הרחוב "פסטה בסטה", הושקעו למעלה מ-2 מיליון שקל במיתוג חדש לרשת ובשיפוץ סניף הדגל במחנה יהודה בירושלים. מהלך המיתוג התבצע בשיתוף משרד הפרסום מיכל סודאי, האדריכלית אתי דנטס וערן נוי שהיה אחראי על תכנון המטבחים.
רשת פסטה בסטה שהוקמה לפני 13 שנים, מפעילה כיום 17 סניפים ברחבי הארץ בזיכיון, כאשר בלמעלה ממחצית מהם שותפים בעלי הרשת. סניף מחנה יהודה היה הראשון והוא נפתח לפני שמחנה יהודה הפכה לדבר החם שהיא היום.
פסטה בסטה נולדה מתוך רעיון של לשלם פחות ולקבל מנות פסטה משובחות וטריות במקסימום איכות וטריות ובמינימום זמן. לפני 7 שנים עברה הרשת תהליך מיתוגי והיום היא כאמור בסיומו של תהליך מיתוג מחדש, שמתאים את הרשת לרוח התקופה.

מיתוג חדש לפסטה בסטה. קרדיט: נעם פריזמן
שיר בקר, ממייסדי הרשת ומנכ"ל פסטה בסטה: "במסעדנות צריך לדעת כל הזמן לאן לנווט את הספינה כדי להישאר רלוונטי. הרשת עוברת בימים אלה מיתוג מחדש ושיפוץ מותאם בסניף הדגל במחנה יהודה ובהמשך יעברו כל סניפי הרשת התאמה למיתוג החדש. המיתוג שעברנו ביחד עם טעמים ומחירים מנצחים, מציעים ללקוחות חוויה קולינרית איכותית הזולה ביותר משליש ממחיר מנת פסטה בבתי קפה או במסעדות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה