שיווק ופרסום

עדן פינס ובקהאם בהשקה משותפת: מה מסרה הדוגמנית לכדורגלן האייקוני?

הדוגמנית הישראלית הבינלאומית עדן פינס פגשה את דיוויד בקהאם בהשקת מותג משותפת באיביזה. "הודיתי לו על האהבה והתמיכה בישראל", אמרה הדוגמנית
מערכת ice | 
דייויד בקהאם עם עדן פינס (צילום יח"צ)

הדוגמנית עדן פינס נפגשה היום (חמישי) עם כדורגלן העבר ואייקון האופנה בהווה, דיוויד בקהאם, באירוע אקסקלוסיבי באיביזה. המפגש התקיים במסגרת אירוע לרגל השקת הקולקציה החדשה של מותג המשקפיים DB Eyewear של בקהאם, שיימכר בסניפי ERROCA של סופר-פארם.

האירוע התקיים בוילה יוקרתית הצופה לים, בה גם בוצעו צילומי הדגמים החדשים של קולקציית 2024 של מותג המשקפיים DB Eyewear של בקהאם. הקולקציה תנחת בארץ רק לקראת פברואר, ועדן זכתה להיות בין הראשונים להיחשף אליה יחד עם שותפיו העסקיים של בקהאם.

דיוויד בקהאם עם עדן פינס (צילום יח"צ)
 



דיוויד הרים כוסית עם שותפיו ומפיצי המותג בעולם ואמר, "אני חושב שההצלחה של המותג היא לא רק בגלל השם שלי, אלא בגלל האיכות של המוצר. הכוח של השם שלי מספיק אמנם לטווח הקצר ולייצר את הסקרנות והעניין, אבל האיכות היא זו שמשאירה את החותם לטווח הארוך, וזה מה שחשוב. אני חושב שאחת הסיבות שבעקבותן המותג מצליח היא האותנטיות שלי, אני מרכיב את משקפי המותג בכל יום, ועכשיו לצערי אני גם מבוגר יותר ומשתמש לעיתים תכופות יותר במשקפי הראייה של המותג".

בקהאם משתף: "הבן האמצעי שלי רומיאו ביקש ממני לייצר משקפי Wrap arounds, הדגם שהולך בקרב הצעירים, אמרתי לו שאני לא צעיר כבר, אבל בכל זאת אלך על זה, ומי היה מאמין שבסופו של דבר גם אני מאוד אתאהב בדגם הזה."
פינס שנשלחה מטעם אירוקה לאירוע, אמרה כי "אני שמחה ומתרגשת לקחת חלק בהשקת הקולקציה המיוחדת הזו. מאד התחברתי לקונספט היוניסקס של המותג, מזה שנים שאני מתחברת מאוד לסגנון האופנתי של דיוויד וויקטוריה ביחוד משנות ה-2000. ובמקביל הודיתי לו על האהבה והתמיכה בישראל".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה