ויראלי

עדן פינס חושפת טבעת? הסטורי המטושטש והיהלום המלוטש

הדוגמנית הישראלית עומדת להינשא לכדורגלן הנורווגי מתיאס נורמן, אלא שטרם התקבל אישור רשמי לכך מצדה של הכוכבת. בינתיים, בחשבון האינסטגרם עלו תמונות מפלילות למדי
מערכת ice | 
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
הדוגמנית הישראלית עדן פינס התארסה לאחרונה לכדורגלן הנורווגי המשחק בליגת העל הסעודית מתיאס נורמן, לאחר שלושה חודשי מערכת יחסים במהלך חופשה בדובאי. אף על פי שהבשורה לא קיבלה אישור רשמי מצדה, פינס מספקת רמיזה עבה בחשבון האינסטגרם שלה. 
ביום רביעי האחרון פינס העלתה תמונות לסטורי מארוחת ערב אליה יצאה עם נורמן. אמנם עלתה תמונה אחת ממסעדה ואחרת במעלית, אבל בתמונות מטושטשת ככל הנראה טבעת יהלום שלגמרי מוציאה את כל העוקבים מפוקוס. על פי מקורבים לשניים נורמן השקיע סכום עתק בטבעת האירוסין.
 
לפני כחודש, פינס העלתה צילום מסך שמראה חמישה פוסטים של הדוגמנית שהרשת החברתית אינסטגרם הורידה בעקבות הטענה "ייתכן שהפוסט שלך מנוגד להנחיות שלנו בנושא פעילות מינית או עירום". כמובן שפינס לא נשארה חייבת לאחר המקרה, והתייחסה אליו באופן היתולי, כמובן דרך חשבון האינסטגרם שלה כשהיא מצרפת את צילום המסך של ההודעה שקיבלה מאינסטגרם: "צחוק בצד, אינסטגרם נהיה מקום מעייף, פוליטיקלי קורקט, חוסם, מתנצל והכי עצוב – אין חופש אמנות. באסה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה