שיווק ופרסום

הצילה את חיי המטופלת שלה וקיבלה בונוס: גלובל רמיט מוקירה את קמיל

גלובל רמיט המספקת שירותים פיננסים לעובדים הזרים בישראל גייסה עם תחילת המלחמה תרומות עבור העובדים הזרים שנפגעו בימים הראשונים ללחימה, מנכ"ל גלובל רמיט העביר 2,500 שקל לאחת העובדות קמיל מטפלת שהסתתרה יחד עם המטופלת שלה בממ"ד בקיבוץ נירים ונתנה למחבלים שפרצו לביתה את הכסף שחסכה וכך הצילה את חייה
מערכת ice | 
חיים יבלונקה וקמיל (צילום יחצ)
חברת הפינטק גלובל רמיט, המספקת שירותים פיננסיים ושירותי בנקאות לעובדים הזרים החיים בארץ, החלה עם תחילת המלחמה במבצע גיוס תרומות עבור העובדים הזרים שנפגעו במהלך הימים הראשונים ללחימה. אחת מאותן עובדות היא קמיל, מטפלת פיליפינית בת 31 שהסתתרה עם המטופלת שלה, ניצה בת ה-95 בממ"ד בקיבוץ נירים. כאשר המחבלים פרצו לביתה, היא נתנה להם את כל הכסף שחסכה1,500 שקלים ובכך הצילה את שתיהן.
אתמול- יום ד' נפגש חיים יבלונקה, מנכ"ל חברת גלובל רמיט עם קמיל ובישר לה כי החברה העבירה לחשבונה סכום של 2,500 שקל כהוקרה על פועלה ואומץ ליבה.
 
חיים יבלונקה, מנכ״ל חברת הפינטק גלובל רמיט: ״עם תחילת המלחמה יצאנו בקמפיין גיוס תרומות עבור העובדים הזרים שנשארו פה בארץ ושנפגעו, קמיל היא ללא ספק גיבורה אמיתית שנכנסה ללב של כולנו, וזה המעט שנוכל לעשות למענה ולמען שאר העובדים הזרים שבחרו להישאר בישראל דווקא עכשיו". כזכור רבים מהחטופים הנמצאים כיום בעזה, הם פועלים זרים שגרים בארץ ועובדים בקיבוצי העוטף בחקלאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה