שיווק ופרסום

תפילה עולמית להחזרת החטופים והנעדרים נערכה מול הכותל המערבי

ארגון aish קיים ביום רביעי תפילה עולמית להחזרת החטופים והנעדרים מול הכותל המערבי ובעוד 20 מוקדים ברחבי העולם שהתחברו אונליין לאירוע בירושלים, שבמרכזו תפילה לשלום החטופים והנעדרים וקריאה לשחרורם המיידי
מערכת ice | 
משפחות החטופים (צילום ישראל מזרחי)
ארגון aish קיים ביום רביעי תפילה עולמית להחזרת החטופים והנעדרים מול הכותל המערבי ובעוד 20 מוקדים ברחבי העולם שהתחברו אונליין לאירוע בירושלים, שבמרכזו תפילה לשלום החטופים והנעדרים וקריאה לשחרורם המיידי.
התפילה הועברה בשידור חי ל-20 מוקדים ברחבי העולם שבהם התקיימה בו-זמנית תפילה בהשתתפות אלפי אנשים שקראו לשובם המיידי בשלום של החטופים.

לפחות 220 אזרחים ישראליים מוחזקים בתנאים מחפירים בשבי חמאס ומחכים לחזור הביתה כבר 19 ימים. ילדים, תינוקות, נשים, חיילים, גברים וקשישים שחלקם חולים במחלות קשות, פצועים וירויים מוחזקים מתחת לאדמה ללא תנאים אנושיים. כל יום שהם בשבי מעמיד אותם בסכנת חיים מיידית.

מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים פועל בכלל האמצעים בכדי להחזיר את כל החטופים והנעדרים הביתה עכשיו. חיילים ואזרחים כאחד. 

הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו: ״מאורעות שמחת תורה, גורמים לכל יהודי, לכל לב יהודי, להרגיש את חברו, את הכאב על הרצח, החטיפה, הפציעה והחורבן של הישובים הפורחים אבל מעל הכל אנחנו חייבים להרגיש את הלב של אחינו ואחיותינו שנחטפו על ידי מרצחים שפלים, אשר חיים באימה ופחד בעזה.
הם אחים שלנו, אחיות שלנו, הם חלק מאיתנו, הם בשר מבשרינו״.

הרב הראשי לירושלים הרב שלמה עמאר: ״אנחנו לא מתייאשים, אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים, מקום המקדש שאליו נשואות כל העיניים מכל העולם, מכאן אנחנו מתפללים, בוודאי שתעלה תפילתנו ותישמע״.
 

מירב לשם גונן, אמא של החטופה רומי גונן דיברה בשם המשפחות ומסרה: ״רומי היא האור והגורם המחבר והמאחד של הבית שלנו. אין מקום מתאים יותר מלשאת את הקריאה להחזרתה הביתה, מאשר בבניין אש מול הכותל, המקום המאחד בין כל היהודים בעולם. אני מודה לאזרחי ישראל ולכלל הקהילות היהודיות ברחבי העולם שהתייצבו למענינו ונרתמו למען המאבק להחזרת האהובים שלנו הביתה. אנחנו רוצים את כולם בבית, אזרחים וחיילים כאחד. יחד נחזיר אותם הביתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה