שיווק ופרסום

בזמן הלחימה: זו ההפתעה המרגשת שחיכתה לאלפי גימלאים ברחבי הארץ

הפתעה מרגשת במיוחד חיכתה בימים האחרונים לאלפי גימלאים ברחבי הארץ אשר זכו לביקור ביתי בימי המלחמה והמציאות הלא אנושית בה כולנו חיים בחודש האחרון
מערכת ice | 
ביקור גימלאים (צילום המעוף שלך לגמלאי)
מעל ל-3000 גימלאים וגימלאיות הופתעו בביקור ביתי ומשי מתוק ומרגש במיוחד בימי המלחמה הקשה בה כולנו נמצאים. המהלך המרגש הזה התקיים בהובלתם של הילה קניסטר בר דוד מנכלית המעוף שלך גמלאי וגיל בר טל יו״ר הסתדרות המעו״ף, אשר סיירו ברחבי דרום הארץ וישובי העוטף וקיימו פגישות עם ראשי הערים ורשויות באזור.
 צוות המעו״ף שלך לגמלאי הגיעו אל בתי הגמלאים עם מארז מתוק שכלל גם נרות חנוכה ואיגרת וזכו לחיבוק חם ומרגש במיוחד. במהלך המפגשים ישבו עם הגמלאים, שמעו את קולם חיבקו ושוחחו על התקופה ועל הביחד של עם ישראל ואחדות העם.
 
אחד הביקורים המרגשים היה בבית הגמלאים בעיר אשדוד לפגישה עם ד״ר יחיאל לסרי ראש העיר ומנכל העירייה אילן בן עדי, שם שמעו על ניהול שגרת המלחמה לאוכלוסיה הבוגרת ועל שיתוף הפעולה של התושבים במהלך ימי המלחמה. עוד הוסיפו הילה וגיל כי, ״אנחנו נמצאים בימים מהקשים שידענו כחברה וכמדינה חשוב לנו שתדעו שגם בימי מלחמה אנו כאן עבורכם ואתכם. הגענו עד אליך כדי לחבק ולהעניק משהו קטן. בקרוב נדליק את נרות החנוכה ונגרש את החושך״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה