שיווק ופרסום

רשת בתי הקולנוע פלאנט לטובת חיילי המילואים: זו ההטבה לה יזכו

רשת מתחמי הקולנוע פלאנט הודיעה כי החל מאתמול (28.11), חיילי המילואים שגוייסו במהלך מלחמת 'חרבות ברזל' יזכו להטבת כוחות הביטחון של הרשת, 28 ש"ח בקופות ו32.5 ש"ח בהזמנה מוקדמת דרך האינטרנט
מערכת ice | 
רשת בתי הקולנוע פלאנט (צילום פלאנט)
רשת מתחמי הקולנוע פלאנט הודיעה כי החל מאתמול (28.11), חיילי המילואים שגוייסו במהלך מלחמת 'חרבות ברזל' יזכו להטבת כוחות הביטחון של הרשת.
כחלק מההטבה, כלל כוחות הביטחון זוכים למחירים מפנקים במיוחד (28 ש"ח בקופות במקום 42.5 ש"ח ו-32.5 ש"ח בהזמנה באינטרנט במקום 47 ש"ח). כל חייל מילואים זכאי לשני כרטיסים בהנחה, מותנה בהצגת תעודת משרת מילואים, צו 8 או אישור על גיוס למילואים בעת המלחמה. ההטבה תקפה בכל ימות השבוע, לא כולל אולמות מיוחדים, הופעות ואירועים.
בשבוע שעבר הודיעה רשת מתחמי הקולנוע כי תקרין את הופעתה של הזמרת המצליחה ביונסה. הסרט וההופעה, יוקרנו במתחמי פלאנט באולמות הרגילים ובאולמות ה-IMAX לחוויית הצפייה הקולנועית הטובה והאיכותית בעולם עם מסך ענק וסאונד עוצר נשימה שייתנו לצופים את ההרגשה שהם בתוך ההופעה.

הסרט יוקרן בכל מתחמי PLANET ברחבי הארץ: זיכרון יעקב, חיפה, ירושלים, ראשון לציון ובאר שבע. במתחמי ראשון לציון, ירושלים ובאר שבע הסרט יוקרן גם באולמות ה-IMAX עם המסך הענק והסאונד עוצר הנשימה. הכרטיסים להופעה יימכרו באתר ובקופות הרשת ברחבי הארץ. מכירת הכרטיסים נפתחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה