שיווק ופרסום

אלף מארזים למשפחות המגויסים: "לחזק את העורף הישראלי"

יותר מאלף ערכות עידוד וחיזוק חולקו ויחולקו למשפחות מתנדבי ידידים הנמצאים בחזית כחיילי מילואים ומגויסי צו 8 מכל רחבי הארץ. הסמנכ"ל לייזי שטרן: "נמשיך לפעול לחיזוק הלוחמים ובני משפחתם, על מנת להעניק עוגן אזרחי חשוב לעם ישראל"
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום דובר צהל)
עם התמשכותה של מלחמת חרבות ברזל והימצאותם של חיילים רבים בחזית הלחימה, יצאו בארגון ידידים במיזם חלוקת ערכות ומארזים של עידוד וחיזוק למשפחות החיילים, מתנדבי ידידים. בארגון ידידים הבינו כי בעקבות הימצאותם של חיילים רבים, המתנדבים בשגרה במשך השנה במסגרת הארגון, הרחק מביתם ומבני משפחתם למשך תקופה ארוכה, יש צורך גדול לחזק את ידי בני המשפחות שיקיריהם אינם בבית בימים אלו ולוחמים הרחק בעזה ובצפון.
בארגון בנו ערכות מיוחדות עבור המשפחות שיועדו לשליחה לקראת שבת חנוכה, הכוללת בין השאר: ספר, פינוקים לשבת, סופגניות, חלה לשבת, מחזיק מפתחות ופרסים לילדים, ועוד. צוות מיוחד שהוקם ארז את המשלוח במארזים יפים ומכובדים. בעבודה מדויקת ונרחבת, ובעזרת מנהלי הסניפים מכל רחבי הארץ, יצרו בידידים רשימה של למעלה מאלף משפחות של מתנדבי ידידים הלוחמים בחזית. 

(צילום: ידידים)
צוות ניהול מיוחד לשינוע הערכות והמארזים, שהורכב ממנהלי המחוזות בידידים, פיקח ופעל על מערך השינוע של כלל הערכות למשפחות מכל רחבי הארץ, החל מרמת הגולן בצפון ועד לאילת שבדרום. מתנדבי ומתנדבות ידידים רבים סייעו לחלק את הערכות והמארזים למשפחות הרבות עד לביתם. בשבוע שחלף חולקו כ-600 מאות מארזים, ועוד מעל ל-400 יחולקו במהלך השבוע הבא.
 
במהלך 24 שעות פעל מערך המתנדבים מסביב לשעון, במטרה לחלק את המארזים טרם כניסת השבת, ואכן בעזרת מערך הסיוע כלל המארזים שהוכנו עד כה, הגיעו ליעדם. התגובות הנלהבות מצד המשפחות הוכיחו כי מיזם החלוקה הינו דבר חשוב בחיזוק המשפחות בימים מאתגרים אלו. 

(צילום: ידידים)
לייזי שטרן, סמנכ"ל ידידים: "חלוקת המארזים למשפחות היא עוד דרך של ארגון ידידים לחזק את העורף הישראלי בימי חירום אלו. מתוך הבנה שהלוחמים בחזית זקוקים לשקט ורוגע במסגרת המשפחתית, נכנסנו לתמונה במלוא המרץ והכוח. אני שמח שהערכות חולקו במלואן לכאלף משפחות, ואכן הפידבקים הוכיחו לנו שכדינו את הדבר הנכון על מנת לסייע ולהעניק רוח גבית ללוחמים המתנדבים ולמשפחתם. פעלנו רבות ונמשיך לפעול לחיזוק הלוחמים ובני משפחתם, על מנת להעניק עוגן אזרחי חשוב לעם ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה