פרויקטים

נכנסו למרוץ: שיתוף פעולה חדש בין זום ופורמולה 1

הסכם שותפות רב שנתי נחתם בין תחרות מרוצי המכוניות היוקרתית לבין פלטפורמת תקשורת הווידיאו שצברה תאוצה במהלך השנה האחרונה. "זום תהפוך לפלטפורמת התקשורת המאוחדת של פורמולה 1"
אורן שטרנברג | 
זום (צילום freepik, Pixabay)
זום ופורמולה 1 (F1) הודיעו על חתימת הסכם שותפות רב- שנתי שיתמקד בשיתופי פעולה במהלך אליפות העולם הקרובה - 2021 FIA Formula One World Championship, ולאחריה. כחלק  מהסכם השותפות תספק זום שירותי תקשורת מגוונים ותעבוד בצמוד לפורמולה 1 כדי לספק חוויות אירוח חיות מאירועי הספורט השונים. פרומולה 1 נחשבת לתחרות מירוצי המכוניות היוקרתית בעולם. זום- פלטפורמת תקשורת הווידיאו הפכה לפופולארית מאוד במהלך שנת הקורונה.
שני המותגים כבר שיתפו פעולה בעבר במהלך 2020 במסגרתו קיבל מועדון ה-VIP הרשמי של אוהדי F1, ה- Paddock Club, באמצעות שידורי זום חיים, אפשרות לקחת חלק במאחורי הקלעים ולפניהם, של מירוצי ה-F1. הנוכחות הווירטואלית אפשרה למשתתפים מכל העולם לחוות את המירוצים כמה שקרוב יותר למסלול, בעודם ישובים בביתם ולהנות ממפגשים חיים עם אגדות מוטוריות. במירוץ הקרוב - Formula 1 Gulf Air Bahrain Grand Prix 2021   שייפתח ב-26 במרץ, יוכלו החברים להיכנס לחדרי זום ייעודיים ולצפות מקרוב במרוצים. 
״אנו שמחים להרחיב את מסגרת שיתוף הפעולה עם זום״, אמר בן פינקוס, מנהל השותפויות בפורמולה 1. ״זום תהפוך לפלטפורמת התקשורת המאוחדת של פורמולה 1״. לדברי ג'נין פלוסי, סמנכ״לית השיווק של זום: ״שיתוף הפעולה במהלך תקופת הקורונה של 2020 הציע חוויית VIP למרות כל המגבלות שנלוו למגפה והעונה החדשה כעת מהווה הזדמנות ליישום מודל היברידי שיכלול הן פעילויות ב׳שטח׳ במסלולי המירוצים והן פעילויות וירטואליות. אנו שמחים לשתף פעולה ולהשתמש במותג ובטכנולוגיה שלנו כדי לעצב את עתיד עולם אירועי הספורט״.