פרויקטים

ניווט בתוך מבנים: השיפורים שייכנסו בקרוב לשימוש ב- Google Maps

אפליקציית הניווט תשיק בקרוב 100 שיפורים. החל מהיום המשתמשים בארצות הברית יכולים לקיים ניווט גם בתוך מבנים, לרבות מרכזי קניות ושדות תעופה. בהמשך תאפשר האפליקציה לבחור מסלולי ניווט גם על פי הגדרות של זיהום אוויר  
אורן שטרנברג | 
Google Maps (צילום iStock)
גוגל ממשיכה לשדרג את יישומון הניווט שלה Google Maps כשהיום (שלישי) הודיעה כי תשיק לא פחות מ-100 שיפורים שייכנסו לשימוש בקרוב. אותם שיפורים יהיו מבוססים על בינה מלאכותית. אחד מן השיפורים שייכנסו בקרוב לשימוש יכלול ניווט גם בתוך מבנים –Live View.
אפשרות זו הושקה היום בארצות הברית. בהמשך צפויה גוגל להרחיב אותו על ערים נוספות בעולם, אולם לפי שעה ישראל לא תיכלל ברשימה. היישומון המשודרג יאפשר למשתמשים לנווט בתוך שדות תעופה, תחנות אוטובוסים ומרכזי קניות גדולים. כך יוכלו נוסעים המגיעים אל שדה התעופה לאתר במהירות את עמדת הצ'ק אין.
שיפור נוסף שתכלול בקרוב האפליקציה ויושק בכל העולם, יכלול מתן עדכון של מזג אוויר בכל נקודה אליה היה מכוון הניווט. כמו כן, יושק גם עדכון של התראה על זיהום אוויר. בשלב זה הוא יהיה זמין רק בארצות הברית.  בתוך כך, ישונה האלגוריתם הניווט של היישומון כך שיתאפשר לבקש ניווט גם על פי מסלול עם שיעור זיהום אוויר נמוך יותר.