פרויקטים

היזמים והקבלנים כבר בכוננות: גלי עלייה המוניים בדרך לישראל

מצפון ועד דרום: עולים חדשים ותושבי חוץ מבקשים לנצל את פתיחת השמיים ולשריין לעצמם נכס בישראל. מרצ'לו אינצ'ליני, המנכ"ל והבעלים של חברת פרנצ'י נדל"ן, הנמצא בקשר שוטף עם הקהילות היהודיות מעבר לים ומחבר בינם לבין היזמים והקבלנים: "הביקוש מטורף, מדירות ובתים יד שנייה בגוש דן ועד פרויקטים למגורים בכל רחבי הארץ"  

פתיחת השמיים והגמשת הדרישות במעבר בין מדינות ונמלי תעופה – נותנים את האות לגלי עלייה חדשים. לרגע הזה המתינו יהודים רבים באירופה ובארה"ב, כשעל רקע העלייה בכמות התקריות האנטישמיות והקורונה המשתוללת, מבקשים להתחיל חיים חדשים בישראל. המשמעות: משפחות רבות מחו"ל מסתערות על פרויקטים למגורים ברחבי הארץ, ועל דירות ובתים יד בשנייה בתל אביב ובגוש דן.
"הביקוש מטורף – מצפון ועד דרום", אומר מרצ'לו אינצ'ליני, המנכ"ל והבעלים של חברתפרנצ'י נדל"ן   (Franchi Real Estate) המתמחה בשיווק פרויקטים למגורים לעולים חדשים ותושבי חוץ – הן במסגרת בתים ודירות יד שנייה, והן במסגרת בנייה חדשה ומיזמי התחדשות עירונית. לדבריו, "מדובר בערים כמו אילת, טבריה, חיפה, זיכרון יעקב, אשדוד, אשקלון כשגם קריית שמונה חזק על המפה. אנחנו רואים שינוי גם בפרופיל הרוכשים: משפחות שלמות, ולצידם השכנים והחברים, שנערכים להגיע לארץ. כולם רוצים לגור באותו הבניין או באותו הפרויקט, כך גם תהליך התאקלמות במדינה חדשה הוא קל ופשוט יותר עבורם".
כאחד שמצוי בקשר יומיומי עם הקהילות היהודיות בתפוצות, ולצד משרדי החברה בתל אביב מחזיק בשלוחות במגוון מדינות – ובהן ארה"ב, קנדה, בריטניה, צרפת, איטליה, בלגיה ואפילו דרום אפריקה ואוסטרליה – אינצ'ליני הוא החולייה המקשרת בין העולים החדשים ותושבי החוץ לבין היזמים והקבלנים הישראלים. "אנחנו מחזיקים במאגר של כ-1.5 מיליון רוכשים פוטנציאליים", מציין אינצ'ליני. "צריך להביא בחשבון שברגע שאני משווק פרויקט, אני משווק גם את היזם. אני לוקח אותו איתי יד ביד, והופך אותו למוכר גם בקרב הקהילות היהודיות בחו"ל".
צפו בראיון המלא של מרב מילר עם מרצ'לו אינצ'ליני.