פרויקטים

יח"צ גורר יח"צ: איך ממתגים חברת היי-טק ולאן הולך הענף?

פרק חמישי בפודקאסט של אתר ice: על תדמית ההיי-טק בציבוריות הישראלית, מיתוג ובידול מעסיק בכללי המשחק הייחודים לענף – וגם: מחאת ההייטקיסטים נגד הרפורמה במערכת המשפט ואיך ייראה התחום בשנת 2023? עודד ואנונו, ראש מחקר חולשות מוצרים בחברת צ'ק פוינט, עידו מינקובסקי ודרור רפאל, מפזרים את סימני השאלה

בשיתוף ice פרויקטים | 
עודד ואנונו (מימין), דרור רפאל, עידו מינקובסקי (צילום נוי עינב, שלומי יוסף)
יח"צ גורר יח"צ הוא שמו של פודקאסט חדש מבית אתר ,ice בהנחייתו של דרור רפאל ובשיתוף משרד מינקובסקי תקשורת – השם את הפוקוס על יחסי ציבור, שיווק ופרסום, עסקים, תקשורת, טכנולוגיה ומה שביניהם. בכל פרק נארח דמויות הנמצאות בלב התעשייה הישראלית, לשיחה פתוחה ונטולת פילטרים על מגמות ותהליכים העומדים במרכז סדר היום התקשורתי.  
 
בפרק החמישי אירחו דרור רפאל ואיש יחסי הציבור עידו מינקובסקי, את עודד ואנונו, ראש מחקר חולשות מוצרים בחברת צ'ק פוינט – לשיחה על האינטראקציה בין עולמות היח"צ, הפרסום והשיווק לבין עולמות ההיי-טק והסייבר.
היכן שמים את הדגש כאשר בונים תדמית לחברת היי-טק, והאם הטכנולוגיה היא זו שצריכה לעמוד בחזית? כיצד מייצרים מיתוג ובידול מעסיק בכללי משחק המאופיינים בגיוסי עובדים על גבי שלטי חוצות, תנאים מפנקים ומסיבות ראוותניות? ומה צפוי לענף ב-2023 בעידן של אינפלציה וריביות מזנקות? וגם: מחאת אנשי ההיי-טק נגד הרפורמה המשפטית המתוכננת, ואיך הפכה זירת הסייבר למלחמה בין מדינות ולכלי משמעותי במערכות בחירות? האזינו לפרק המלא.
לפרקים נוספים של  הפודקאסט יח"צ גורר יח"צ לחצו כאן
 
בשיתוף ice פרויקטים