פרויקטים

מותג חזק: "הוד השרון מספקת איכות חיים שלא כל עיר מסוגלת להציע"

שילוב ייחודי בין הווי אורבני וניחוח כפרי, ממצב את הוד השרון כאחד המוקדים הצומחים בישראל. את החזון לעיר המתפתחת, מממש פרויקט הבוטיק הוד השרון DREAMS של שיכון ובינוי, בשכונת ציר החינוך: "בתי הספר והגנים, מוקדי הקניות והפנאי נמצאים במרחק הליכה, ויחד עם הטבע מסביב – זו השכונה המושלמת לכל סוגי המשפחות"

פרויקט הוד השרון DREAMS של שיכון ובינוי נדל"ן הדמיה: VIEWPOINT
תנופת פיתוח, אוכלוסייה חזקה (אשכול 9 מתוך 10 במדד החברתי-כלכלי של הלמ"ס), מערכת חינוך איכותית (שזכתה הקיץ בפרסי החינוך הארצי והמחוזי) והגירה חיובית – אלו רק חלק מהסיבות לכך שהוד השרון היא מהערים הצומחות והמבוקשות בישראל. את המוניטין שרכשה לעצמה כ"עיר הכפרית הגדולה בישראל", נחושה הוד השרון לשמר גם במהלך העשורים הקרובים. תוכנית המתאר הכוללנית לעיר מתווה מדיניות ארוכת טווח – עם תשומת לב קפדנית לשמירה על ערכי טבע ונוף, ושילוב מושכל בין הווי אורבני ופסטורליות כפרית.
הוד השרון, מציינת ממש השנה 60 שנים להיווסדה. ב-1964 אוחדו 4 מושבות חקלאיות – מגדיאל, רמתיים, כפר הדר ורמת הדר – למועצה מקומית אחת, כשהאוכלוסייה המקומית שמנתה אז כ-12 אלף תושבים, חוצה היום את רף 65 אלף התושבים. כעת ניצבת הוד השרון בפני מתיחת פנים נוספת, עם הגדלת היצע הדיור, הן בשכונות חדשות והן בהתחדשות עירונית באזורים הוותיקים.
"הוד השרון היא מותג חזק", קובע שמאי המקרקעין אוהד דנוס, הבעלים של משרד דנוס-להט ומי שעמד בראש לשכת שמאי המקרקעין בישראל. "היא נמצאת במיקום מעולה: בסמיכות לערים הגדולות בגוש דן ובשרון, מאופיינת בחינוך מצוין ובתשתיות חדשות, ולא פחות חשוב – בזכות עתודות קרקע מרובות, פוטנציאל התרחבות של העיר עדיין רחוק ממימוש".
"הוד השרון מציעה תמהיל המורכב מבנייה כפרית ומבנייה עירונית, כשהיתרון הגדול שלה טמון בקרבת המגורים לטבע, ובריבוי פארקים, גינות, מדשאות ונחלים. אנשים מחפשים את הקשר לטבע, את ההרגשה של מושבה בתוך עיר", מוסיף דנוס. "בהיבט השמאי, המשמעות של דירות הצמודות לריאות ירוקות, מתורגמת לתוספת של אחוזים לא מבוטלת בערכן".

פארק 4 העונות בהוד השרון. "אנשים מחפשים את הקשר לטבע, את ההרגשה של מושבה בתוך עיר" (צילום: ויקיפדיה)
בונים עתיד
בין סימני ההיכר של הוד השרון המתחדשת, מתבלטת ציר החינוך (המוכרת גם בשם גרין פארק החדשה) – שכונה מתוכננת ומתקדמת, הנבנית בלוקיישן אופטימלי במערב העיר – ומסומנת כאחד ממוקדי הנדל"ן המסקרנים בכל אזור השרון.
החזון לשכונה: למזג בין כפר לעיר, ולספק את כלל השירותים הנדרשים בקרבת הבית. בהתאם לכך, מרבית בנייני המגורים בציר החינוך יוקמו בבנייה נמוכה, כשבסמיכות להם גני ילדים ובתי ספר, מבני ציבור ומרכז מסחרי שכונתי. גם הספורטק וקאנטרי קלאב הספורטן, פארק 4 העונות וקניון מרגליות נמצאים במרחק נגיעה. השכונה עצמה תרושת בשבילי הליכה ורכיבה המתחברים לפארק 4 העונות ולצירים נוספים.
"כשהחלטנו לרכוש דירה חדשה, היה לנו ברור שאנחנו נשארים לגור בהוד השרון. עיר גדולה, סואנת וצפופה פחות מתאימה לנו", מספרת קרן שמש ליטמן, עורכת דין המתמחה בנדל"ן ותושבת העיר. "כמשפחה צעירה, הורים ושני ילדים, חשוב לנו לא רק לעבור לדירה מרווחת, אלא גם ליהנות משכונה חדשה ומודרנית, שמשלבת את כל היתרונות שיש להוד השרון להציע. אנחנו רוצים להיות חלק משכונה שנמצאת בקרבה למוסדות חינוך וגינות משחק, מספקת תחושה אמיתית של קהילה – מקום לגדל בו ילדים ולבנות את העתיד".
"כמי שבאה מהתחום, אני מכירה את הפרויקטים בהוד השרון, ויודעת לעשות את שיעורי הבית לפני שאני ניגשת לרכוש דירה", מחדדת שמש ליטמן. "אחרי לא מעט בדיקות, החלטנו בעלי ואני לבחור בפרויקט הוד השרון DREAMS של שיכון ובינוי בציר החינוך. הפרויקט הזה מספק מעטפת מגורים שלמה בלי שנצטרך להתפשר. מעבר לזה, מאחורי הפרויקט עומדת חברת נדל"ן ותיקה ומנוסה, שאפשר לסמוך עליה – עניין שמקבל משנה תוקף במצב הרגיש בו נמצא כיום השוק וענף".
רוצים לשמוע עוד על פרויקט הוד השרון DREAMS לחצו כאן
פרויקט היוקרה הוד השרון DREAMS של שיכון ובינוי, צפוי להיות עוגן מרכזי בשכונת ציר החינוך – וליישם הלכה את העקרונות המנחים את האג'נדה של החברה: איכות, שירות וחדשנות. מדובר במתחם הכולל 5 בנייני בוטיק ו-85 יחידות דיור בסך הכל. בהיצע: דירות 5, 5 וחצי ו-6 חדרים, דירות גן ודירות פנטהאוז – כולן בעלות חללים גדולים, מפרט עשיר, וממ"ד.
"הוד השרון DREAMS תקום על רצועה ירוקה בלב השכונה, כשהפרויקט שם את הפוקוס על החיבורים שבין משפחה וקהילה, בין שלווה ואינטימיות לעיר צומחת", מתאר מורן מארין, האמון על שיווק הפרויקט. "בתי הספר והגנים, מוקדי הקניות והפנאי, כולם נמצאים במרחק הליכה קצר מהמתחם, וביחד עם הטבע מסביב – זו השכונה המושלמת לכל סוגי המשפחות".
שיכון ובינוי נדל"ן, מציינת השנה 100 שנות פעילות, כשההיכרות ארוכת שנים עם הענף, מתבטאת ביותר מ-250 אלף יחידות דיור שהקימה החברה בכל רחבי הארץ, עבור למעלה ממיליון ישראלים.
פרויקט הוד השרון DREAMS, אגב, הוא לא המיזם היחיד של שיכון ובינוי נדל"ן בציר החינוך, וממשיך את ההצלחת פרויקט הביכורים של החברה בשכונה – מגדל חדיש ובו 82 יחידות דיור. בהקשר הזה צריך להוסיף כי הליכי הרישוי נמצאים בישורת האחרונה, והצפי הוא לקבלת היתר הבנייה בחודשים הקרובים.

פרויקט הוד השרון DREAMS. "מעטפת מגורים מלאה מבלי להתפשר" (הדמיה: VIEWPOINT)
ירוק בעיניים
הבאזז שמייצרת ציר החינוך, כבר מורגש היטב בשטח, בקרב תושבי הוד השרון ובקרב תושבי הערים השכנות. "אנחנו מזהים אצל יותר ויותר תושבים בהוד השרון, רצון לעזוב את השכונות הוותיקות לטובת שכונה חדשה, שמייצרת חווית מגורים מלאה ומבלי לוותר על הצביון הייחודי לעיר – ואת זה הפרויקט שלנו יודע לספק", מפרט מארין. "לצד פניות של משפחות מקומיות, יש התעניינות גדולה בפרויקט גם בקרב משפחות מיישובים אחרים, וזה עוד לפני שבכלל התחלנו קמפיין שיווקי".
"על רקע התוכניות והפרויקטים, ובהתחשב בקרקעות שיופשרו – אני מעריך שתהליך ההתפתחות של הוד השרון ילווה גם בעליית מחירי הנדל"ן", מנתח השמאי דנוס. "נכון, הוד השרון היא לא עיר זולה, אבל המחירים בה עדיין נוחים באופן יחסי, מה גם שהיא מספקת איכות חיים שלא כל עיר מסוגלת להציע".
ובינתיים, בזמן שתהליך הקמת שכונת ציר החינוך, מגביר הילוך, אצל עו"ד שמש ליטמן, מפלס ההתרגשות נמצא בעלייה מתמדת. "כל המשפחה כבר חולמת על הדירה החדשה", היא משתפת. "למה אני הכי מחכה? התשובה פשוטה: לצאת כבר אל המרפסת הגדולה, לשאוף את האוויר, ולראות הרבה ירוק בעיניים".
 
רוצים לשמוע עוד על פרויקט הוד השרון DREAMS לחצו כאן

(בשיתוף שיכון ובינוי נדל"ן)