רכב

כביש 6 נחסם הרמטית לתנועה: מכה קשה לנהגים בישראל

אגף התנועה של משטרת ישראל הודיע בשעה זו כי בעקבות תאונת דרכים קשה, כביש 6 נחסם הרמטית לתנועה ממחלף חורשים לדרום, כאשר פקקי ענק נוצרו במקום. אז מה על הנהגים לעשות?
מערכת ice | 
פקקים (צילום פלאש 90)
אגף התנועה של משטרת ישראל הודיע בשעה זו כי בעקבות תאונת דרכים קשה, כביש 6 נחסם לתנועה. למעשה, החסימה בכביש 6 היא ממחלף חורשים לדרום, זאת בעקבות  טיפול בזירת תאונה בין משאית לרכב פרטי.
בעקבות התאונה הקשה שהתרחשה הבוקר (שלישי) בכביש 6, נוצרו פקקי ענק במקום והתנועה מופנית לכביש 531 למערב. נוסף על כך, כביש 531 בירידה לכביש 6 דרום נחסם לתנועה.
 
בהודעה הרשמית שיצאה מטעם אגף התנועה של משטרת ישראל ופורסמה בעמוד הטלגרם הרשמי של אגף התנועה של משטרת ישראל, נכתב כי "עדכון תנועה כביש 6: נחסם לתנועה: כביש 6 מחלף חורשים לדרום בעקבות טיפול בזירת תאונה בין משאית לרכב פרטי".
עוד נכתב בהודעה לנהגים כי בעקבות התאונה הקשה במקום ופקקי הענק שנוצרו: "התנועה מופנית לכביש 531 למערב". לסיום, נמסר מאגף התנועה של משטרת ישראל כי בעקבות התאונה הקשה וחסימת הכביש, עד שזירת התאונה תפונה והמשטרה תוכל להחזיר את התנועה לסגרה: "כביש 531 בירידה לכביש 6 דרום נחסם לתנועה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה