רכב

מהפכה אדירה בתחום הרכב: הפיתוח החדשני של חברת איתוראן נחשף

חברת איתוראן השיקה את הדור החדש למיגון ואיתור אופנועים וקטנועים הנקרא "איתוראן MOTO". מדובר במערכת חדשנית שמחברת את האופנוע או הקטנוע למוקד של חברת איתוראן

מערכת ice | 
מחירי ביטוח האופנועים (צילום shutterstock, פלאש 90/ משה שי)
חברת איתוראן השיקה בימים האחרונים את הדור החדש למיגון ואיתור אופנועים וקטנועים הנקרא "איתוראן MOTO". מערכת "איתוראן MOTO" הינה יחידת איתור פעילה 24/7 הכוללת עלוקת ממסר ושלט שעובד בתקשורת בלוטוס שמנטרל ודורך את המערכת.
מדובר במערכת חדשנית שמחברת את האופנוע או הקטנוע למוקד של חברת איתוראן.
במקרה של נסיעה של האופנוע, כשהשלט לא בקרבת מקום, המערכת תתריע למרכז המבצעי של "איתוראן".
 



לצד זאת, חברת איתוראן מציינת כי המערכת החדשנית מאפשרת לחבר את הקטנוע או האופנוע לאפליקציה שתסייע רבות לבעלי הרכבים. בין היתרונות הרבים, האפליקציה מאפשרת לבעל הרכב  לצפות במיקום כלי תחבורה שלכם בזמן אמת.

מלבד זאת, המערכת מאפשרת להתעדכן בהיסטוריית נסיעה של 30 יום אחורה, לקבל עדכון על פתיחת סוויץ' ואף לקבל התראות טלטול של הרכב. בנוסף לכך, ציינה חברת איתוראן כי האפליקציה מאפשרת לבעל הרכב לקבל לקבל עדכון על נהיגה לאחר שעה מוגדרת  ואף לקבל עדכון על הגעה ויציאה מיעד מסוים. 

כידוע, זקאל (איזי) שרצקי, הינו איש עסקים ובעל השליטה בחברת איתוראן ופילנתרופ, אשר השקיע בין היתר בפריפריה ובכך זכה בפרס ישראל. לצד זאת,  בעולם הספורט הישראלי הוא מוכר בעיקר כבעלים של מועדון הכדורגל עירוני קריית שמונה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה