רכב

Geely מציגה מהפכה בעולם הרכב האוטונומי? השותפה הישראלית נחשפת

יצרנית הרכב Geely וחברת פורטליקס הישראלית מדווחות על שיתוף פעולה אסטרטגי שיאפשר השמשה בטוחה בקנה מידה גדול של רכבים אוטונומיים, תוך הפחתת עלויות המו"פ וייעול תהליכי הפיתוח. במסגרת שיתוף הפעולה, פלטפורמת פורטליקס תשולב בתהליכי פיתוח, בדיקה ואימות של חברת "Geely" 
מערכת ice | 
זיו בנימיני (צילום פורטליקס)
Geely, יצרנית רכב מהגדולות בסין, וחברת פורטליקס (Foretellix) הישראלית, הספקית המובילה של פתרונות אוטומציה לבדיקות בטיחות של רכבים אוטונומיים, מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי אשר יאפשר השמשה בטוחה בקנה מידה גדול של רכבים אוטונומיים, תוך הפחתת עלויות המו"פ וייעול תהליכי הפיתוח. 
במסגרת השותפות, השתיים ישלבו את פלטפורמת פורטליקס בתהליכי פיתוח, בדיקה ואימות של חברת "Geely" כמו גם בסימולטור המתקדם שלה. הפלטפורמה החדשה מכילה מספר יתרונות חשובים אשר ישפיעו באופן משמעותי על ענף הרכבים האוטונומיים.
לטענת שתי הענקיות, הפלטפורמה מאפשרת ייצור נתונים סינתטיים באופן יעיל לצרכי אימון בינה מלאכותית, בדיקות וירטואליות מבוססות-תרחישים, תעדוף, מיון וסיווג  כשלים של מיליוני סימולציות, הערכת ביצועים ועמידה ביעדים, ומדידת שיעור הכיסוי בתנאי הפעלה שונים  של הרכב האוטונומי.
הפלטפורמה תשמש ככלי לניתוח אוטומטי של הקלטות נהיגה מרכבי המבחן של Geely ולשחזור וריאציות רבות בסימולציה וירטואלית, על מנת למקסם את התועלת של מבחני נסיעה פיזיים.  
צ'ואן-האי לי, סגן נשיא למחקר ופיתוח של Geely, התייחס לשיתוף הפעולה עם חברת פורטליקס: "הפתרון של פורטליקס יזרז ויקדם את תהליכי הפיתוח והאימות של Geely . הוא יאפשר לנו להבטיח כיסוי ODD (תנאי הפעלה) הולם, לזהות במהירות מקרי קצה לא מוכרים ולפתור אותם באופן יעיל יותר. השותפות שלנו עם פורטליקס תהיה קריטית במסע של Geely להתגבר על אתגרי בטיחות כדי להגיע מהר יותר להטמעה מסחרית של רכבים אוטונומיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה