רכב

מהפכה בדרך לכביש 6? חוצה ישראל חתמה על הסכם חדש

אקסיליון מעדכנת על התקשרויות עם "חוצה ישראל" וספק נוסף בהסכמים למכירת רישיונות שימוש במערכת ה-TransEm, לרבות שירותי תחזוקה נלווים, ההסכם הינו בהיקף מצטבר כולל של כ- 750,000 שקל, כאשר מתוכם ישולם סך של כ-420,000 שקל עם חתימת ההסכם, והיתרה על פני תקופת ההסכם
מערכת ice |  1
כביש 6 (צילום ויקיפדיה, shutterstock)
אקסיליון, המתמקדת בפיתוח, יישום והטמעה של מערכות תוכנה מבוססת בינה מלאכותית לניהול מערך התחבורה, מתכבדת לעדכן אודות ביקוש נמשך בישראל למערכת ותוכנת ה-TransEm.
בהתאם, מתכבדת החברה לדווח על חתימת הסכם מחייב עם "חוצה ישראל" לרכישת רישיונות TransEm לצרכי תכנון תנועת צמתים, בשילוב שירותי תחזוקה לתקופה של 5 שנים עם אפשרות הארכה לתקופה נוספת (וזאת בכפוף לתנאי ההסכם), בהיקף מצטבר כולל של כ-750,000 שקל, כאשר מתוכם ישולם סך של כ- 420,000 שקל עם חתימת ההסכם, והיתרה על פני תקופת ההסכם.
 
הסכם זה מצטרף להסכם נוסף שנחתם בסוף שנת 2023 עם חברת הנדסה ותכנון מובילה אשר רכשה רישיונות ושירותי תחזוקה של מערכת ה-TransEm, לתקופה של 5 שנים עם אפשרות הארכה (בכפוף לתנאי ההסכם), בסך כולל של כ-700,000 שקל, מתוכם כ-470,000 אלפי שקל התקבלו עם חתימת ההסכם והיתר יוכרו על פני תקופת השירות.
תוכנת ה-TransEm פותחה עבור השוק המקומי במתווה של רישיונות ותחזוקה לגופי תחבורה ארציים ועירוניים. בהתאם למודל העסקי החברה מוכרת רישיונות שימוש לתכנון רמזורים כרישיונות קבועים להיקף שנים מוגדר (Perpetual) עבור כל צומת. כמו כן, בגין כל רישיון שימוש שנמכר מתחייב הרוכש לשלם לחברה דמי תחזוקה שנתיים לטווח ארוך.
החברה ממשיכה לפעול באינטנסיביות גם במסגרת השוק האמריקאי לשם החדרת מערכת ה-X Way והטמעתו בקרב לקוחות פוטנציאלים משמעותיים, תוך ניהול צבר פילוטים משמעותי וניהול מערך פיתוח עסקי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מדהים!
    אבי כהן 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אמ"לק כביש 6 חתמה על הסכם עם TransEm על סך 700,000 כש470,000 מתוכם יועברו ברגע החתימה. מדהים איך הצלחתם לכתוב כתבה שלמה שלא אומרת כלום ושום דבר. מה זאת המערכת הזאת? איך זה הולך להשפיע על משתמשי כביש 6?
    סגור