רכב

כאוס בתחבורה הציבורית בישראל: שיבושים קשים בתנועת הרכבות

ישראלים רבים התבקשו להגיע הבוקר למקומות העבודה שלהם, אך גילו שתחנת הרכבת בה אמורים היו לנסוע לעבודה נותרה סגורה. ברכבת מבטיחים כי במהלך היום התנועה תחזור לסדרה, אך בינתיים 17 תחנות בישראל עדיין לא פועלות. אלה הסיבות לכך
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, shutterstock)
אמנם פיקוד העורף הסיר אמש (שלישי) את כל המגבלות על הציבור בעקבות הפסקת האש שהוכרזה מול איראן, והבוקר רוב תחנות הרכבת בישראל כבר אמורות היו לחזור לעבוד כדי בין היתר לקחת את העובדים שנוסעים בתחבורה הציבורית לעבודה, אלא שברכבת ישראל יש שיבושים רבים בתנועת הרכבות.
ברכבת ישראל טענו כי בהמשך היום "תחודש כסדרה תנועת הרכבות בכל קווי הנסיעה". כבר בהודעה אתמול של רכבת ישראל בנוגע לחזרה לשירות נכתב כי "בשעות הבוקר יחודש כסדרו השירות בקווים כרמיאל-באר שבע ובית שמש-נתניה, וכן תיפתחנה לשירות תחנת ת"א ההגנה, רמלה, בית שמש ונתניה ספיר", שהיו כידוע סגורות בזמן המלחמה מול איראן.
אלא שכאמור, תנועת הרכבות לא פועלת כסדרה וישנם שיבושים רבים המקשים מאוד על הציבור, בעיקר על ציבור העובדים שהתבקש לחזור היום לעבוד. ב-YNET חשפו את הסיבות המרכזיות לשיבושים ברכבת ישראל.
על פי גורמים ברכבת ישראל, אחת הסיבות לחידוש התנועה באופן מלא לכאורה רק בשעות הצהריים היא סוגיית המחסור כוח אדם של מאבטחים, שקיים כבר למעשה מאז ה-7 באוקטובר, אז מאבטחים רבים התגייסו לשירות מילואים. בנוסף לכך, עשרות מאבטחים עדיין תקועים בחו"ל. עד כה, נפתחו 50 תחנות רכבת מתוך 67 בישראל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה