רכב
הסוף לתעריפים המוגזמים בכביש הזה? בית המשפט בהחלטה דרמטית
שלושת השופטים בדיון בעתירה שהגישה עיריית חיפה נגד משרדי האוצר והתחבורה והחברות כרמלטון הקשיבו לטענות עיריית חיפה, אך בסיכום המליצו לעירייה למשוך את עתירה, בשל העובדה שהנושא המדובר אינו בסמכות בית המשפט, אלא בסמכותה של המדינה.
לפני שעה קלה הסתיים היום (רביעי) הדיון בבג"צ בעתירה שהגישה עיריית חיפה נגד משרדי האוצר והתחבורה והחברות כרמלטון שהיא הזכיינית של מנהרות הכרמל, וחברת חוצה ישראל - בגין התעריפים הגבוהים שנגבים במנהרות.
שלושת השופטים בדיון - שטיין, כבוב וכנפי-שטייניץ, הקשיבו בקשב רב לטענות העירייה, אך בסיכום המליצו לעירייה למשוך את עתירה, בשל העובדה שהנושא המדובר אינו בסמכות בית המשפט, אלא בסמכותה של המדינה.
העירייה נענתה להמלצת השופטים, ובכוונתה להמשיך במאבק מול המדינה כדי שתחזיר את הסבסוד שהעניקה, ושנפסק בסוף שנת 2024. את עיריית חיפה ייצגו בדיון היועצת המשפטית של העירייה עו"ד ענבל בן ארי, ועו"ד מורן שדה.
עוד ב-
ראש עיריית חיפה יונה יהב שנכח בדיון, אמר: "בית המשפט קבע כי למרות שיש כאן סוגייה ציבורית מהמעלה הראשונה, הנושא לא נמצא בסמכותו השיפוטית. נמשיך במאבק הציבורי מול המדינה, כי יש כאן אפליה משוועת ועושק של התושבים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.שופטים עם "ראש קטן"גדעון 10/2025/15הגב לתגובה זו0 0לא טובת הציבור, לא הצדק ולא הנזקים העצומים לעיר ולתושביה, אינם מעניינם של "כבוד" השופטים. זה נקרא "הקטנת ראש". נדרשת מהפכה שיפוטית אמיתית ולא רק מילולית.סגור



