רכב

וולמארט מציגה: נהגי משאיות בשכר של עובדי היי טק

על פי הוול סטריט ג'ורנל, ענקית הקמעונאות האמריקאית מתכוונת להרחיב את קבוצת הנהגים שלה ומתכננת תכנית הכשרה לעובדים בחברה שיהפכו לנהגים וירוויחו כ-110 אלף דולר בשנה, מעל פי שניים מהשכר הממוצע למקצוע בארה"ב
מערכת ice | 
משאיות (צילום Indira Tjokorda / Unsplash)
ענקית הקמעונאות האמריקאית וולמארט יוצאת במבצע חדש על מנת לגייס נהגי משאיות או לשמור עליהם כעובדים בחברה, כאשר כי היא מעלה את שכרם שיעמוד כעת על לא פחות מ-110 אלף דולר בשנה. זאת בנוסף לתכנית המכשירה עובדים קיימים בחברה להיות נהגים.
על פי הדיווח שהתפרסם בוול סטריט ג'ורנל, הפעילות נבעה מהמחסור בתעשייה בנהגים. מהלך שכזה, יאפשר לוולמארט להרחיב עוד יותר את מעגל העבודה והאספקה שלה. מדובר בשדרוג משמעותי ביותר, שכן על פי דוברות החברה, השכר ההתחלתי לנהג משאית, עבודה שידועה בקושי הרב שבה ובשעות ארוכות על הכביש ללא שינה, עמד עד כה על 87 אלף דולר בשנה. 
כעת, על פי אותו דיווח, וולמארט מתכוונת להציע לעובדים קורס של 12 שבועות שבסיומו יהפכו לנהגים מוסמים ויתחילו לעבוד כנהגי משאית בחברה. ב-2020, לשם השוואה, על פי נתוני משרד העבודה האמריקאי, עמד השכר החציוני של נהגי משאיות בארצות הברית על 47,130 דולר. זאת אחרי עליה של בין 3%-4% בכל שנה מאז 2016. 
קאריסה ספראג, סגנית נשיא במחלקת משאבי האנוש של וולמארט אמרה: "אנחנו רוצים לוודא שאנחנו ממשיכים לגייס נהגים ובו זמנית שומרים על הנהגים הקיימים. אנחנו יודעים שהתעשייה לא בהכרח מייצרת עוד נהגים, אבל אנחנו רוצים להמשיך את הצמיחה של הצי הפרטי שלנו. עלינו למצוא מספר דרכים לעשות זאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה