השוק

וולמארט שברה שיא מפלצתי: זה הסכום המטורף שהכניסה בחגים

וולמארט פרסמה שיא מכירות לחגים של כל הזמנים עם 150 מיליארד דולר בהכנסות, לראשונה אי פעם. ההוצאות נשארות יציבות וההשקעות בכלים לוגיסטיים כמו ספינות ושכר העובדים הוכיחו את עצמן ובכמה זינקה המנייה?
מערכת ice | 
וול סטריט (צילום unsplash pexels)
וולמארט, שנאבקה בשרשראות אספקה ​​מוגבלות ובאינפלציה הגואה, הצליחה לרשום את המכירות הגדולות ביותר של עונת החגים שלה אי פעם ולחזות רווחים נוספים ב-2022, כדי לחתום שהקמעונאית מצפה מהצרכנים להמשיך לבזבז בחנויות שלה.
הקמעונאית הגדולה בעולם חשפה שההכנסות ברבעון הרביעי עלו על 150 מיליארד דולר בפעם הראשונה, כאשר הצרכנים קנו מצרכים, ביגוד ושירותי בריאות, שנתיים לאחר מגיפת הקורונה. ההשקעות של וולמארט בשנה החולפת, שכללו שכירת ספינות, העלאת שכר העובדים פי שלושה ופיתוח זרמי הכנסה חלופיים, עזרו לחברה להתכונן לעונת החגים מבלי לסבול בעלויות גבוהות יותר, אמרו אנליסטים.
 
לוולמארט יש בסיס לקוחות "די נאמן", דייב הארדן, נשיא Summit Global Investments, עם מניות של 50 מיליון דולר של וולמארט. "וולמארט צומחת בתקופות של פאניקה ואינפלציה ומלחמה וכל השאר. בעיות מביאות אנשים לוולמארט ואנחנו יודעים שהם מנצלים את זה".
בעוד שגם וולמארט העלתה מחירים על חלק מהמוצרים, היא עדיין חותרת תחת יריבות בשל גודלה וכוח המשא ומתן שלה עם ספקים, ועוזרת לה לצבור נתח שוק. למעלה מ-56% מסך ההכנסות של וולמארט מגיעות ממוצרי המכולת. "בהתחשב במידת הדינמיות של סביבת ההפעלה, הגמישות והיכולת שלהם להיות זריזים בניהולה היו מאוד מרשימים", אמר אנליסט סטפנס, בן בינבונו.
וולמארט אמרה גם שהמכירות בינואר, החודש האחרון של הרבעון הרביעי שלה, היו הטובות ביותר שלה על בסיס שנתיים, תוך ציון לקוחות ש"במצב טוב עם מאזן חזק". בסך הכל, בארה"ב המכירות הדומות צמחו ב-5.6% ברבעון וצפויות לעלות ב-3% בשנת הכספים 2023, מעל לציפיות האנליסטים. החברה גם צופה רווחים ומכירות גבוהים יותר לשנה.
מניית וולמארט עלתה ב-2.3% במסחר הבוקר. "וולמארט עוסקת באמת בחנויות וביכולת להיות במסחר אלקטרוני, בעוד שאמזון עוסקת במסחר אלקטרוני עם היכולת להחזיק חנויות, אז זה לא שלילי ענק", אמר רנדי הייר, מנהל מחקר מניות בבנק הלאומי הנטינגטון. שמחזיקה יותר מ-40 מיליון דולר במניות וולמארט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה