כסף וצרכנות

סוף עידן השליחים? וולמארט, ארגו AI ופורד בשת"פ מטורף

ענקיות הרכבים, הקמעונאות וחברת ההפעלה לנהיגה אוטונומית מתחברות להשקת שירות משלוחי באמצעות רכבים אוטונומיים, האם זה הסוף של מקצוע השליחויות?
כפיר אדר | 
שליח וולט (צילום מתוך אתר וולט)
חברת ההפעלה לנהיגה אוטונומית Argo AI, יצרנית הרכב פורד וענקית הקמעונאות וולמארט משלבות זרועות וישיקו יחד שירות משלוח רכב אוטונומי במיאמי פלורידה, אוסטין טקסס וגם בוושינגטון הבירה, כך מסרו היום (רביעי) החברות.
בדיקות האינטגרציה הראשוניות צפויות להתחיל בהמשך השנה, הוסיפו החברות. הצעד מגיע כאשר הציפיות של הצרכנים הם לאספקת המוצרים שרכשו, כבר למחרת העסקה או באותו היום, במיוחד באזורים עירוניים עם ריכוז משלוחים גבוה יותר.
השירות הרב עירוני יאפשר ללקוחות וולמארט לבצע הזמנות מקוונות של מצרכים ופריטים פופולריים אחרים למשלוח ברכב אוטונומי עד הבית. המערכת מבוססת הענן של ארגו תשתלב עם פלטפורמת ההזמנות המקוונת של וולמארט כדי לנתב הזמנות ולתזמן משלוחי חבילות. רכבי המבחן לנהיגה עצמית של פורד עם מערכת הנהיגה העצמית של ארגו יספקו לאחר מכן את ההזמנות ללקוחות.
"שיתוף הפעולה הזה יקדם את משימתנו להביא מוצרים לבתיהם של לקוחותינו במהירות שאין כדוגמתה", אמר טום וורד, סגן נשיא בכיר למסירת מייל אחרון בוולמארט שבארצות הברית. אגב, וולמארט שיתפה בעבר פעולה עם קרוז של ג'נרל מוטור על פיילוט למשלוח בנהיגה עצמית ועם חברות הזנק בכלי רכב בנהיגה עצמית גטיק ונורו כדי לחקור משלוח באמצעות כלי רכב אוטונומיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה