רכב

רכב שיתופי להשכרה באפליקציה: אלו הערים שמצטרפות לשירות

שירות הרכב השיתופי GoTo מתרחב לשלוש ערים נוספות: אך העריות מוכנות להקצות מספר בודד של חניות
מערכת ice |  1
רכב שיתופי של GoTo (צילום אלכס ליפקין)

GoTo, שירות התחבורה השיתופי מרחיב את פעילותו לשלוש ערים מרכזיות ויוסיף עוד כ-15 רכבים לחולון, כפר סבא והרצליה, בכך מציעה החברה את שירותיה בכ-10 ערים בארץ.

במסגרת כניסת השירות לפעילות בשיתוף הרשויות המקומיות, בדומה למודל המוכר מחברות הקורקינטים, יהיו זמינים לתושבים רכבים, אותם יוכלו להזמין באמצעות אפליקציה יעודית, המאפשרת הרשמה מראש.
 


שלושת הערים החדשות יצטרפו לפעילות הקיימות בתל אביב-יפו, גבעתיים, רמת גן, ירושלים, חיפה, נתניה ורעננה. בשלב זה יהיו זמינים במסגרת כניסת השירות לערי הפעילות החדשות 6 רכבים בכפר סבא, 5 רכבים בהרצליה ו-3 רכבים בחולון. בנוסף לכך החברה מפעילה בישראל גם את שירות "אוטותל" של עיריית תל אביב-יפו. בשנתיים וחצי האחרונות החלה הקבוצה את פעילותה הבינלאומית במדריד, מלטה ולאחרונה גם בגרמניה.

באשר לשאלה כיצד ייסעו מספר בודד של רכבים לערים עם מאות אלפי תושבים, אומרים בחברה כי השירות החדש, מהווה פיילוט בהתאם למכסות הרכבים שתואמו מול הרשויות המקומיות, ומספר חניות מסומנות שהוקצו לטובת הפרויקט, וכי יוכלו להרחיבו ולהוסיף מכוניות בהמשך.


"תושבי כפר סבא, הרצליה וחולון מוזמנים ליהנות מפתרון טכנולוגי נוח, זמין ומתקדם שדומה לפתרון שאנחנו מפעילים בהצלחה גם במדריד ומלטה, המאפשר ביטחון תחבורתי, מוריד רכבים פרטיים מהכביש, משפר את איכות החיים ומפחית בכך את זיהום האוויר" מסרה מנכ"לית GoTo ישראל, גלי טאוב שריג.

כמו כן מציינים בחברה כי "בעקבות שירות אוטותל , 21% מהמנויים מכרו את רכבם הפרטי, או שנמנעו מלקנות רכב נוסף", אולם בישראל, נכון לסוף שנת 2020, נרשמה צפיפות של 1.3 בעלי רישיונות לרכב, ומאז בשנתיים האחרונות מספר הרכבים הפרטיים על הכביש רק הלך וגדל, כך שלא בטוח שלקראת הבחירות המוניציפליות בשנה הברה, לעריות יהיה קל לוותר על חניות נוספות.

  

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מבנטטת
    תשקורת 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחרדים יש ביותר ערים יותר רכבים ויתר זול בלי כל הרעש וצילצולים ויש גם שני חברות לחרדים אחד ב 19.90 לשעה פלוס 1.5 שח לקמ' 12.90 לשעה פלוס 1.5 לקמ בקיצור החרדים יודעים לעבוד יותר טוב
    סגור