רכב

הסכסוך ייפתר? שרת התחבורה תחלק מענקים לחברות האוטובוסים

על רקע השביתה היום של נהגי האוטובוסים, השרה מיכאלי מתגוננת ומודיעה על חלוקת מענקים לחברות שיוקצו לגיוס נהגים חדשים, "אמשיך לפעול למען הנהגות והנהגים"
מערכת ice |  1
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
מחאת נהגי האוטובוסים לא עוצרת. אחרי שהודיעו על שביתה ברחבי הארץ היום (שישי) בין השעות 10:00 ל-12:00, כעת הודיעו ארגון הנהגים כי השביתה תימשך גם ביום שני, ה-20.6, במה שצפוי להוביל לפקקי ענק בכל רחבי הארץ בעקבות ביטול קווים מרכזיים.
כעת, השרה מיכאלי משיבה למתקפות ואומרת כי "נהגות ונהגי התחבורה הציבורית חשובים לי ברמה האישית ולכן נפגשתי עם נציגי כלל הוועדים כבר בכניסתי לתפקיד ושמעתי את כל הצרכים והפערים שהעלו, פגישה שהובילה להמשך שיח ועבודה מאומצת מול גורמי המקצוע. מיום כניסתי לתפקיד נאבקתי בתקציב על שיפור תנאי הנהגות והנהגים והקצתי 220 מיליון ש"ח לצורך הכשרות ושיפור התנאים."
 
עוד היא אמרה, "בנוסף לזה, דרשתי להאיץ הקמתן של עשרות עמדות התרעננות ברחבי הארץ הכוללות שירותים, מטבחון, מקום מנוחה ואמצעים נוספים. גם צעד זה מתקדם בצורה משמעותית וכבר היום ישנם עשרות מבנים ויוקמו עוד עשרות. זאת בנוסף למהלך במסגרתו משרד התחבורה יעניק מענקים בגובה של 10-45 אלף שקלים לגיוס והכשרת נהגות ונהגי אוטובוס חדשים. כל הצעדים הללו נוספים לדרישה החד משמעית והפומבית שלי, שנאמרה מעל כל במה, להעלות את שכר הנהגות והנהגים, צעד שתלוי בהסכמת האוצר ובהקצאת תקציבים מצדו. אמשיך לפעול למען הנהגות והנהגים."
יואב שמחי, יו״ר ההסתדרות הלאומית, תקף בחריפות את מיכאלי: "הובלנו אלפי מאבקי עובדים, תמיד בכבוד ובשיתוף. היחס שקיבלנו מהשרה מיכאלי השאיר אותנו בהלם גם אחרי והוכיח לנו שתמיד אפשר להיות מופתעים. אנו מרגישים שהשרה מיכאלי מזלזלת בעובדים ובזה להם. כנראה שהנהגים מבחינתה הם לא חלק מהמילייה שלה ולא לכבודה לפגוש אותם ולהתעניין בתנאים שלה. מרגיש שמיכאלי היא מייצג של התנשאות ואטימות כלפי עובדים באופן שטרם זכינו להכיר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להתנהג בהתאם
    רוני 06/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יואילו הנהגים לא לדבר בפלאפון בשעת נהיגה (כשהנוסעים לא משלמים לנהג נישארלו המון זמן פנוי לדבר בפלאפון עם אישתו וכל העולם, בשעת נהיגה). ושיעצרו סמוך למדרכה וימתינו בסבלנות שקשישים ונכים עולים לאוטובוס. הכל נעשה בגסות רוח ואין אכיפה! נורא ואיום!
    סגור