רכב

מטורף: המשטרה עצרה נהג שנסע במהירות של 259 קמ"ש

משטרת ניו המפשייר עצרה אדם שהואשם בנהיגה במהירות מטורפת של 259 קמ"ש במכונית הספורט שלו לאורך הכביש המהיר. המהירות המותרת באותו הכביש אגב הייתה 110 קמ"ש. הוא נעצר אחרי שנתקע בפקק אחרי שהשוטר שצילם אותו לא הצליח לרדוף אחריו
מערכת ice |  2
ניידת משטרה (צילום דוברות המשטרה)
משטרת ניו המפשייר עצרה אדם שהואשם בנהיגה במהירות לא נורמלית של 259 קמ"ש במכונית הספורט שלו לאורך הכביש המהיר. המהירות המותרת באותו הכביש אגב הייתה 110 קמ"ש.
מהמשטרה נמסר כי אחד השוטרים הצליח לכוון את הלייזר של המכ"ם במהירות מטורפת של 259 קמ"ש, אך בשל המהירות המופרזת שנסע הרכב הוא לא היה מסוגל לרדוף אחרי מכונית הספורט הכתומה.
 
"דקות לאחר שמכונית הספורט הכתומה חלפה על פני, דיווחתי על מספר מכוניות ספורט, כולל המכונית הכתומה, שנוסעות בצורה לא סדירה ובמהירות גבוהה במיוחד, וכמעט גורמות לתאונה, סיפר השוטר שצילם אותו. בסופו של דבר, המכונית מדגם שברולט קורבט 2021 אותרה לאחר חצי שעה אחרי שהנהג נתקע בפקק. 
 
נהג הרכב, שזוהה על ידי המשטרה כאלחנדרו זפאטה-רבלו מדנברי מקונטיקט, הואשם בשני סעיפים של נהיגה בקלות ראש, בסעיף אחד של אי ציות לשוטר ובסעיף של נהיגה פזיזה. הוא צפוי לעמוד למשפט בסוף ספטמבר. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בטח ממוצא בדואי (ל"ת)
    יאיר 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לפי השם מקסיקני.
    Ty 08/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם הבדואים של ארה"ב.
    סגור