רכב

טויוטה מורידה רכבים מהכביש: זה התיקון שהנהגים יקבלו בחינם

טויוטה פרסמה התראת ריקול עבור כ-3,500 דגמים של הקרוסאובר הפופולרי RAV4 2022 שלה, כולל גרסאות המונעות בגז, RAV4 Hybrids ו-RAV4 Prime היברידיות פלאג-אין. בכלי הרכב עשוי להיות פגם שעלול למנוע מכריות האוויר הצדדיות של הנוסע להיפתח כהלכה בתאונה
מערכת ice |  1
טויוטה bz4x (צילום יחצ)
טויוטה פרסמה התראת ריקול עבור כ-3,500 דגמים של הקרוסאובר הפופולרי RAV4 2022 שלה, כולל גרסאות המונעות בגז, RAV4 Hybrids ו-RAV4 Prime היברידיות פלאג-אין. בכלי הרכב עשוי להיות פגם שעלול למנוע מכריות האוויר הצדדיות של הנוסע להיפתח כהלכה בתאונה.
לכל המכוניות ב-2022 יש מערכת המזהה האם ישנו נוסע במושב הנוסע הקדמי. מערכת סיווג הנוסעים מפעילה את כריות האוויר אם מבוגר יושב במושב. זה משבית אותו אם המושב ריק או תפוס על ידי ילד. זוהי תכונת בטיחות, שכן כריות אוויר שנועדו להגן על מבוגרים עלולות לפגוע בילדים.
 
בחלק מהמכוניות RAV4, טויוטה אומרת, ייתכן שהמפעל הרכיב את מושב הנוסע הקדמי "עם הפרעה בין חלקים פנימיים" שיכולה למנוע מהחיישנים לפעול כראוי. רק לרכבי שטח שנבנו בתאריכים מסוימים יש את הבעיה, אומר טויוטה. משווקי טויוטה יפתרו את הבעיה על ידי בדיקת המושב, התאמה או החלפה של חלקים פגומים וכיול מחדש של החיישנים כדי להבטיח שהם פועלים כראוי.
תיקוני ריקול הם תמיד בחינם. עם זאת, מיליונים מחמיצים הודעות ריקול מדי שנה ונוהגים שלא ביודעין בכלי רכב שהוחזרו. גלה אם המכונית שלך זקוקה לתיקוני בטיחות בחינם במרכז הריקול הקל שלנו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קדימה
    גראפילד 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קדימה תסדרו את הbz4x
    סגור