רכב

טויוטה תשקיע ב-1.8 מיליארד דולר לבניית רכבים חשמליים באינדונזיה

אינדונזיה, המונה 270 מיליון תושבים, שואפת למכור רק מכוניות חשמליות ואופנועים עד שנת 2050. המדינה בדרום מזרח אסיה שואפת להפוך למרכז עולמי לייצור וייצוא רכבי EV באמצעות עיבוד האספקה ??העשירה של עפרות ניקל לשימוש בסוללות ליתיום
מערכת ice | 
טויוטה bz4x (צילום יחצ)
יצרנית הרכב היפנית טויוטה מתכננת להשקיע באינדונזיה 27.1 טריליון רופיה (1.80 מיליארד דולר) בחמש השנים הקרובות לייצור כלי רכב חשמליים (EVs), כך אמר ביום רביעי משרד הכלכלה של אינדונזיה.
המדינה בדרום מזרח אסיה שואפת להפוך למרכז עולמי לייצור וייצוא רכבי EV באמצעות עיבוד האספקה ​​העשירה של עפרות ניקל לטריט לשימוש בסוללות ליתיום.
שורה של חברות גלובליות אחרות כבר הכריזו על השקעות גדולות בתחום זה, כולל יונדאי מוטור מדרום קוריאה ו-LG Energy Solutions, יחידה של LG Group.
שר הכלכלה הראשי של אינדונזיה, איירלנגה הרטארטו, אמר בהצהרה שטויוטה השקיעה במדינה 14 טריליון רופיה מאז 2019.
"אני מאמין שהביקוש לרכבי רכב חשמליים, בין אם ארבעת הגלגלים או הדו-גלגליים שלו, ימשיך לגדול באינדונזיה וב-ASEAN", אמרה איירלנגה לאחר שפגשה את סגן יו"ר טויוטה, שיגרו הייאקווה, יום קודם לכן בטוקיו.
 
אינדונזיה, המונה 270 מיליון תושבים, שואפת למכור רק מכוניות חשמליות ואופנועים עד שנת 2050 כדי להחליף כלי רכב המונעים במנועי בעירה, אמר שר, שכן המדינה מבקשת להפחית את פליטת הפחמן שלה.
המדינה גם קבעה יעד של 13 מיליון אופנועים חשמליים - כולל אופנועים שהוסבו - ו-2.2 מיליון מכוניות חשמליות על כבישיה עד שנת 2030. קרא עוד
טויוטה מתכננת לייצר סוגים שונים של רכבי EV היברידיים בצינור שלה במהלך ארבע השנים הקרובות, על פי הודעת המשרד.
"אנו מקווים שעם ההשקעה הנוספת הזו, ממשלת אינדונזיה מבינה את הרצינות שלנו להשקיע ברכבי רכב חשמליים", ציטט הייוואקה של טויוטה בהצהרה.
טויוטה סירבה למסור פרטים על ההשקעה שנידונה בפגישה.
ביום שלישי, אינדונזיה גם הודיעה כי Mitsubishi Motors Corp (7211.T) מתכננת להשקיע באינדונזיה כ-10 טריליון רופיה בין 2022 ל-2025 כדי לייצר רכבי EV היברידיים וסוללות. קרא עוד .
התחייבויות ההשקעה של יצרניות הרכב היפניות מגיעות כאשר נשיא אינדונזיה ג'וקו ווידודו מבקר השבוע ביפן כדי לקדם קשרים כלכליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה