רכב

איום הנ"ט: אלו הצירים שיסגרו לתנועה גם מחר

בעקבות המתיחות הביטחונית: חסימות הכבישים ומסילת הרכבת בסמוך לעוטף עזה ימשכו גם מחר, "מבקשים לא לפרוץ מחסומים ולא לנסוע בדרכים חקלאיות", אלו החסימות והדרכים החלופיות
מערכת ice | 
יום הקרבות בצפון בין צה"ל לחיזבאללה (צילום מסך: חדשות 12)

יומיים אחרי סגירת הצירים באיזור הדרום בשל חשש לירי צלפים או ירי נ"ט על רכבות או רכבים חולפים בכבישים ומסילות הרכבת הסמוכות לגדר הגבול עם רצועת עזה, משטרת ישראל ודובר צה"ל הודיעו כי חסימות הכבישים ימשכו גם מחר (שישי).


כביש 4 לדרום מצומת זיקים לצומת יד מרדכי נסגר לתנועה. כמו כן, גם כביש 34 מצומת יד מרדכי לצומת ניר עם בשני הכיוונים, לצפון ולדרום. כביש 232 מצומת ניר עם לצומת סעד בשני הכיוונים.


"נוכח הסדרי התנועה הזמניים, צפויים עומסי תנועה במקום ציבור הנהגים מתבקש להיאזר בסבלנות, וכן להישמע להוראות השוטרים המוצבים במקום", נכתב בהודעה שפרסמה אתמול המשטרה.


בעריית שדרות מציינים כי צומת שדרות-ניר עם יהיה סגור לכיוון צפון, ועל כן ניתן לצאת מהעיר דרך כביש 232 מצומת אזור התעשייה או דרך הבריכה. הרכבות לא תפעלנה גם מחר "אנו מבקשים מכם שלא לפרוץ מחסומים של כוחות הביטחון ולא לנסוע דרך דרכים חקלאיות", קראה העיריה.


החסימות החלו ביום שלישי בבוקר בעקבות תפיסת מפקד הג'יהאד האיסלמי בג'נין. בצה"ל הוחלט על חסימות אזורים וצירים סמוכים לגדר המערכת ברצועת עזה בשל חשש מהתחממות הגזרה. בנוסף, הוחלט על סגירת חוף זיקים למבקרים, עצירת תנועת הרכבות בין אשקלון לשדרות וסגירת מעבר ארז לתנועה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה