רכב

לקסוס ישראל חונכת אולם תצוגה חדש בבאר שבע

אולם התצוגה החדש בבאר שבע למותג היוקרה היפני משתרע על 400 מ"ר. נחנך על ידי כדורגלן הפועל באר שבע תומר חמד ורעייתו שונית שהפכו לשגרירי לקסוס
מערכת ice |  1
תומר ושונית חמד עם דרור גורלניק (צילום לנס הפקות)
לקסוס ישראל חנכה את אולם התצוגה של הסוכנות המורשית החדשה בבאר שבע. האולם, שמשתרע על שטח של 400 מ"ר, מצטרף לאולמות התצוגה הקיימים של מותג רכבי היוקרה היפני בהרצליה, פתח תקווה, ירושלים וחיפה.
אולם התצוגה ינוהל על ידי סוכנות משנה מורשית של לקסוס אותה מפעילה משפחת בורגמן, בעלי סוכנות טויטה בבאר שבע. לצד דגמי לקסוס, יוצעו באולם החדש כל שירותי הפרימיום הנוספים המוצעים ללקוחות לקסוס בישראל.
חלל אולם התצוגה החדש עוצב בסגנון יוקרתי ועל פי תפיסת ה"אומוטנאשי" היפנית, שמנחה את לקסוס בכלל פעילותה ובאה לידי ביטוי בכל אולמות התצוגה של המותג ברחבי העולם ובכל אחד מדגמי הרכבים - החל מחוויית הנהיגה ועד לעיצוב, ההופכים את היוקרה לבעלת משמעות, נגישה ומותאמת אישית.
 
באירוע השתתפו מנכ״ל לקסוס ישראל, דרור גורלניק, מנכ״ל יוניון מוטורס, רן דנאי, מנכ״ל טויוטה, אנדרו חורש, בעלי י.מ האתגר, משה בורגמן, אילנה בורגמן, ישראל בורגמן, עידן בורגמן ולוטן בורגמן מנהלת האזור בלקסוס אירופה, בריג׳יט ואן דר ויל, חלוץ הפועל באר שבע, תומר חמד ורעייתו שונית שהפכו לשגרירי המותג ועוד. ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ׳, שלח ברכה מצולמת.
באחרונה פורסם כי לקסוס דורגה בראש סקר האמינות הבריטי השנתי של "What Car?" לשנת 2022, זו השנה השלישית ברציפות. בסקר השתתפו קרוב ל-25,000 בעלי רכב בבריטניה המחזיקים ברכבם עד חמש שנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרוטרשן
    לי 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגרתם כמה פרוטקשן צריח לשלם
    סגור