רכב

הרכב שיכבוש את ישראל? זה המותג החדש ב-480,000 שקל

מותג מכוניות הספורט האייקוני הצרפתי Alpine נוחת לראשונה בישראל: מגיע עם המגוון השלם של 4 דגמים חדשים ממשפחת A110, • אולם התצוגה הראשון בישראל ייפתח במרכז Freesbe בראשון לציון (רחוב היוזמה 1). אולם התצוגה תואם באופן מלא לסטנדרטים הגבוהים של המותג
מערכת ice |  2
רכב אלפין (צילום יחצ)
Freesbe, יבואנית רנו, דאצ'יה, ניסאן, אינפיניטי וצ'רי בישראל מכריזה באופן רשמי על השקת מותג הרכב הצרפתי Alpine גם בישראל, ותתחיל לשווק את מגוון הדגמים המלא של המותג הצרפתי.
"אנו גאים להציג סוף סוף את Alpine, מותג מכוניות הספורט הצרפתי האגדי, ללקוח הישראלי. אני בטוח שחובבי מכוניות ספורט יעריכו את קו המוצרים המקורי הזה, ספוג ההיסטוריה, עם ההתנהגות הייחודית שלו הן על הכביש והן על המסלול", מסביר רועי שחורי, מנכ"ל מותגי רנו דאצ'יה ב-Freesbe.
 
מאז 2021 כאשר הוצגה התוכנית האסטרטגית של רנו,  Renaulution. Alpine הוקמה כמותג אמיתי המוקדש למכוניות ספורט חדשניות, אותנטיות ובלעדיות. המותג אוסף כעת את כל הפעילויות כדי לפתח את עצמו בשנים הקרובות עם מגוון שלם של 100% רכבים חשמליים. היצע זה יתחיל ב-2024 עם ה-A290, ואחריו יגיע C-segment GT X-over, חידוש ה-A110 האגדית ועוד יותר. Alpine גם אישרה שוב ושוב את שאיפותיה במונחים של צמיחה בינלאומית, מוכנה להיכנס לשווקים חדשים הנתמכים על ידי מגוון מוצרים חזק זה.
"אנו שמחים לפתוח את נקודת המכירה האלפינית ה-144 שלנו בעולם לראשונה בישראל, בה נציע את כל מגוון ה-A110 שלנו. זוהי מדינה מבטיחה, יתר על כן, לתמוך בכניסתה של Alpine לשוק החשמל. שאיפותיה לצמיחה והתרחבות בינלאומית", עמנואל אל נאואקיל, סמנכ"ל מכירות Alpine.
, Alpine הוא ללא ספק התגלמות המוטוריקה הצרפתית, הבנויה על ניצחונות מרוץ מדהימים לאורך ההיסטוריה שלה. זה מותג עם מורשת ואילן יוחסין. זהו גם מפעל עם מומחים מיומנים ביותר המייצרים את ה-A110 בדייפ (צרפת). Alpine היא ספינת הדגל של קבוצת רנו למירוצים ולביצועים, האוסף את הידע והמיומנויות בתחומי המצוינות הללו, כמו פורמולה 1 או קבוצות רנו ספורט בעבר.
Alpine מביאה לישראל את מגוון המכוניות ממשפחת ה-A110 שלה – A110, A110 R, A110 GT החדשה ו-A110 S החדשה. ארבע הגרסאות הללו מייצגות כולן את ה-DNA של Alpine בצורה אינטנסיבית, ולכל אחת יש אופי ייחודי משלה וטריטוריה משלה. קלילים וזריזים כמו כל Alpine, מגיעים עם מנוע 1.8 טורבו 4 צילינדרים ותיבת 7 הילוכים Getrag כפולת מצמדים אוטומטית. גרסת ה- Alpine A110 S Aero מוסיפה קיט אווירודינמי הכולל ספוילר קדמי (Carbon Fiber) ואחורי להגדלת כוח ההצמדה לכביש ואופטימיזציה של חלוקת משקל לפנים/מאחור.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מוגזם
    נתי ברי 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יעזור שום מלל שיווקי אם לא ילווה בתג מחיר זול משמעותית, גג 330 אלף ש"ח לגרסת הבסיס כולל תוספות אבזור וצבע. אחרת ישאר קישוט באולמות התצוגה.
    סגור
  • 1.
    רנו-אם ימכרו 10 רכבים זה יהיה השג (ל"ת)
    Sk 06/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור