רכב

ישראל כץ: "הגז, הרכבת, הנמלים, השמיים הפתוחים - זה אני"

"הרכבת הקלה בתל אביב? זה אני. נגד כל הסיכויים וההתנגדויות": ישראל כץ רוצה שנדבר עליו, אז עשינו את זה
מערכת ice |  2
ישראל כ"ץ (צילום מתוך הפייסבוק)
לפני פחות משבועיים נפתח הקו האדום של הרכב הקלה בתל אביב. מי שמרגיש קצת מחוץ לחגיגות הוא שר האנרגיה ישראל כץ, שכיהן במשך עשור כשר התחבורה. אולם לא רק על בעניין הרכבת הוא מרגיש שהיה לו חלק, אלא בעוד כמה פרויקטים.
"ניפצתי את שלטון המונופולים והובלתי רפורמות חסרות תקדים בנמלים", כתב ישראל כץ היום בפייסבוק ובטוויטר שלו, וכנראה שכח את מצב יוקר המחיה בישראל, שלו במקרה גורמים גם הנמלים הריכוזיים. כץ המשיך: "בשמיים הפתוחים, ברכבת ישראל, ברכב ועוד! הרכבת המהירה לירושלים? הרכבת הקלה בתל אביב? זה אני. נגד כל הסיכויים וההתנגדויות. בנושא הגז? החלטה מושכלת ומתוך השקפת עולם, בעוד האחרים טועים ומחפשים ניגוח פוליטי. אני עושה את הדבר הנכון עבור אזרחי ישראל!".
  
לא ברור אם יש במה להתפאר בהתחשב בזמן הבנייה הארוך של הרכבת הקלה, שחלקים נוספים ממנה עוד נמצאים בבנייה, ושלא נדבר על המטרו. אין מה להלין על פוליטיקאי שנדחק לפינה, אולם לישראל כץ נותרו רק כשלושה חודשי המתנה לתאריך בו ייכנס למשרד החוץ במקומו של אלי כהן, על פי הסיכום.
התגובות ברשתות החברתיות התייחסו בהלצה לפוסט התשבחות העצמי של כץ. אושיית הרשת לי מלאך הגיבה, "אתה בהתקף מאניה". העיתונאי יובל שדה ציטט משירה של עלמה זהר: "אגו טריפ, כביש מהיר, הרכב דוהר חייב להיות בתנועה והוא, לא עוצר איזה שפע של יופי, הנוף משכר הוא קופץ רק לאגו טריפ והוא תיכף חוזר".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כץ הוא עוד צינור ג'ורה שמחובר לביוב המרכזי מקיסריה
    מאיר 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כץ איבדת את הלשון בעכוזו ש"ח המושחת. המשפחה שלו עשו ממך סמרטוט מושפל
    סגור
  • 1.
    אתה אבינו שבשמיים, אתה הורדוס, אתה יציר היקום...... אתה (ל"ת)
    יאללה נרקסיזם במיטבו 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור