רכב

רכב חשמלי חדש בישראל: דלק מוטורס מתחילה בייבוא "ניאו"

החברה של איש העסקים גיל אגמון מתחילה בייבוא עקיף של מותג היוקרה החשמלי ניאו; דלק מוטורס מתחילה את הייבוא עם דגמי ET7 ,ET5 ו- ES8; דגמים נוספים - כבר בתחילת השנה הבאה

איתן לויטס |  4
רכב ניאו (צילום NIO)
דלק מוטורס, מקבוצת דלק רכב של גיל אגמון, מודיעה הבוקר (שני) על תחילתו של ייבוא מקביל של דגמי הרכב החשמלי ניאו (NIO). בשלב ראשון ישווקו בישראל דגמי הET5-, ה-ET7 וה-ES8, כאשר כבר בתחילת שנה הבאה יצטרפו דגמי ה-ES7, ה-ES6 ודגם ה-ET5T.
מהיום ניתן לבצע Pre-Order ולשריין קדימות בפתיחת הזמנה על הרכבים הראשונים.

רכבי ניאו (קרדיט NIO)
שחר שמש, מנכ"ל דלק מוטורס: "אנחנו גאים להביא לישראל את הדגמים הראשונים של NIO, מהמותגים המבוקשים בעולם הטכנולוגיה. אין מדובר בעוד יצרן רכב חשמלי, אלא בחברת טכנולוגיה, ששמה לעצמה למטרה לגבש קהילת משתמשים סביב מוצרי קצה טכנולוגיים ויוקרתיים המתחרים במכוניות הטובות בעולם. המשתמשים של NIO יזכו למערך שירות מקיף ומלא, בסטנדרט חדש, גם בעולמות הפרימיום."
 
ניאו הוקמה ב-2014 ע"י מייסדה ויזם ההיי-טק הסדרתי הסיני וויליאם לי, כחברת טכנולוגיה לייצור כלי רכב. בשנת 2018, עם התחלת ייצור הרכב הסדרתי הראשון, כבר הונפקה בבורסה בניו יורק (NIO INC) ותוך שנים ספורות, הפכה לאחד ממותגי הרכב המדוברים ביותר בתעשייה.

רכבי ניאו (קרדיט NIO)
בשנת 2021 עשתה את צעדיה הראשונים באירופה (נורבגיה), שנה לאחר מכן נכנסה לשווקים אירופאים נוספים ולפני מספר ימים אף השיקה בסין טלפון סלולרי NIO Phone הסלולר הראשון בעולם שמותאם לרכב באופן ייעודי.
מרכזה של החברה נמצא בסין, כאשר בשנגחאי התוססת ממוקמת ההנהלה ומרכז המחקר והפיתוח של הדגמים השונים, בהפיי (Hefei) מיוצרים הרכבים במפעלים מתקדמים ובבייג'ין נמצא מרכז המחקר והפיתוח של רכיבי התוכנה (מערכי המולטימדיה, ניהול סוללה וכד). מרכזי הפיתוח האחרים של NIO מפוזרים ברחבי העולם: בסן חוזה, קליפורניה (ארה"ב) נמצא מרכז המחקר והפיתוח לנהיגה חכמה ואוטונומית, במינכן שבגרמניה ממוקם מרכז העיצוב הבינלאומי ובאוקספורד, אנגליה נמצא מרכז המחקר והפיתוח העוסק בהנדסה מתקדמת.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אופטימיים עד כדי טמטום
    המומחה ל-EV 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי יקנה את הרכב הזה?! פשוט בדיחה עצובה
    סגור
  • 2.
    מחירים הזויים (ל"ת)
    ניר 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    סיני ישאר סיני (ל"ת)
    רקומר 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אני משתמש בשיאומי
    מיקליס 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה מכשיר לעומת סמסונג ואייפון במחיר שפוי, לא ראיתי טלויזיות קוריאניות או יפניות טובותממסיניות, נסעתי על רכבים סיניים, לא רעים בכלל, אני רואה גם מיליארד מוחות וצבא מטורף, אני רואה אימפריה וכל השאר זה פיונים גמורים
    סגור