רכב

בעקבות ירי הרקטות: אלו הכבישים שסגורים לתנועת רכבים

בהמשך לאזעקות בדקות האחרונות, נסגרו לתנועה הכבישים הבאים על ידי המשטרה. מצומת מצודות לכיוון מזרח, צומת בית הלל הדרומי לכיוון המושב, צומת מעיינות הבניאס לכיוון העמק, צומת כפר סאלד לצפון
מערכת ice | 
חסימות כבישים (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, shutterstock)
נפילה ראשונה נרשמה היום (ראשון) בבית הלל שבצפון, עם 4 פצועים קל מירי נט. במקביל שוב צבע אדום בעוטף. בהמשך לאזעקות בדקות האחרונות, נסגרו לתנועה הכבישים הבאים על ידי המשטרה. מצומת מצודות לכיוון מזרח, צומת בית הלל הדרומי לכיוון המושב, צומת מעיינות הבניאס לכיוון העמק, צומת כפר סאלד לצפון. 
במקביל, דובר צה"ל מסר לאחר נחיתת הרקטות בצפון: "מוקדם יותר היום, זוהה שיגור אחד משטח סוריה לעבר שטח הארץ, שלא יורט על פי מדיניות. כוחות צה"ל תקפו בירי ארטילרי את מקורות הירי".

בנוסף, מוקדם יותר הלילה, מחבלים שיגרו טיל נ"ט שנפל בשטח פתוח במרחב יפתח. אין נפגעים. כמו כן, צה"ל תקף בירי ארטילרי מספר מרחבים בשטח לבנון. מטוסי קרב תקפו תשתיות טרור ששימשו את ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון.
מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו גם במהלך ליל אמש את תשתיות טרור ששימשו את ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון. בנוסף, זוהו מספר שיגורים לעבר מרחב הגבול, צה"ל תוקף בירי ארטילרי את מקורות הירי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה