קריירה ולימודים

משרד החינוך בהודעה דרמטית: זו ההחלטה שהתקבלה

לאחר שהמבחן לאיתור מחוננים שלב ב' בחברה הערבית הודלף, משרד החינוך הודיע על דחייה במועד, במשרד טרם החליטו האם לערב את המשטרה
מערכת ice | 
יואב קיש (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
משרד החינוך הודיע אתמול בערב (ראשון) על דחיית בחינת איתור מחוננים שלב ב' בעקבות הדלפה של המבחן בחברה הערבית. במשרד החינוך מתלבטים האם להגיש תלונה למשטרה.
 
כזכור, משרד החינוך הודיע בעבר על דחיית המועד המקורי של הבחינה שהייתה אמורה להתקיים באפריל. בהודעת המשרד נכתב: "מפאת התקופה המורכבת, משרד החינוך ממליץ לכלל ההורים שילדיהם נמצאים בכיתות ב' לשקול את הגשת הילדים למבחן איתור בשנת הלימודים הבאה - בכיתה ג', תוך התייעצות עם הצוות החינוכי.
המשרד מבהיר כי הוא יאפשר לכלל התלמידים שלא יבחנו השנה, לגשת למבחן בשנה הבאה. בנוסף, תלמידי כיתה ב' שייגשו השנה או בשנה הבאה למבחן יזכו לתוספת זמן ולצמצום מספר השאלות בפרקי הבחינה, ביחס למבחנים קודמים."
כזכור, אירוע סייבר חריג על השרתים של משרד החינוך בישראל. בעקבות האירוע, התבקשו עובדי המשרד להפסיק את השימוש בשרת ״שיירפוינט״ שמאפשר גישה מרחוק למידע, שהותקף במתקפת הסייבר.
על פי הדיווח, על השרת ״שיירפוינט״ הנמצאים גם פורטל עובדי הוראה, פורטל רשויות ובעלויות ו-41 אתרי יחידות המשרד. עדיין לא ברור מי אחראי להתקפת הסייבר הזאת, אך בשבועות האחרונים התרחשו לא מעט מתקפות סייבר בישראל שבוצעו על ידי האקרים רוסים, טורקים ואיראנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה