קריירה ולימודים

שביתה כללית בבתי הספר בישראל: זה מה שיקרה השבוע

על רקע חוסר ההסכמות בנוגע לשכר המורים, יו"ר ארגון המורים רן ארז, הודיע על  "שביתת אזהרה", במסגרתה כלל בתי הספר התיכוניים בישראל ישבתו למשך שעתיים ביום חמישי הקרוב (2.5.2024), החל מהשעה 10:00 ועד השעה 12:00
מערכת ice | 
יום הלימודים ייעצר (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
על רקע חוסר ההסכמות בנוגע לשכר המורים, יו"ר ארגון המורים רן ארז, הודיע הערב (שלישי) על "שביתת אזהרה", במסגרתה כלל בתי הספר התיכוניים בישראל ישבתו למשך שעתיים ביום חמישי הקרוב (2.5.2024), החל מהשעה 10:00 ועד השעה 12:00.
כידוע, מי שנפגעים יותר מכל מחוסר ההסכמות בין ארגון המורים למשרד האוצר הם התלמידים, שבמשך מספר שנים לומדים און אוף, מהקורונה, דרך השביתות ועד המלחמות שפוקדות את ישראל.
 
לפיכך, מועצת התלמידים והנוער הארצית, יחד עם הנהגת ההורים, עשתה בחודש שעבר צעד דרמטי במיוחד במסגרתו הם פתחו בשביתה בכל בתי הספר התיכוניים בישראל, זאת לאחר ארגון המורים ומשרד האוצר לא הצליחו להגיע להסכם עד לדד-ליין שהציבו.
בהודעה שלהם הם איימו כי למעשה מדובר בצעד ראשון, וכי הדבר עלול להוביל לשביתות נוספות בישראל. השביתה מגיע על רקע חוסר ההסכמים בין ארגון המורים ומשרדי האוצר והחינוך בשנתיים האחרונות בנוגע להסכמי שכר.
אחרי תקופה, בשבוע שעבר חודש המאבק של ארגון המורים על הסכם השכר, והודיע על מספר עיצומים שכבר החלו ביניהם למשל: המורים הונחו לא להעביר ציונים לתלמידים, לא לקיים פעילויות אחרי השעה 15:30, לא לקיים אספות הורים, לא לצאת להשתלמויות, לא לקיים טיולים, מסיבות וכל פעילות לימודית חברתית מחוץ לכותלי בית הספר ואף השביתו את הלימודים למשך 4 שעות לאחרונה. כעת, הם יוצאים בעוד צעד דרמטי של שביתה כאמור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה