קריירה ולימודים

שביתה דרמטית בבתי הספר בישראל: לא יתקיימו לימודים מחר

מועצת התלמידים והנוער הארצית, יחד עם הנהגת ההורים, הוציאו הודעה דרמטית במיוחד לפיה הם פותחים בשביתה מחר (חמישי, 28.3.2024) בכל בתי הספר התיכוניים בישראל, זאת לאחר ארגון המורים ומשרד האוצר לא הצליחו להגיע להסכם עד לדד-ליין שהציבו
מערכת ice |  1
יום הלימודים ייעצר (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
מועצת התלמידים והנוער הארצית, יחד עם הנהגת ההורים, הוציאו היום (רביעי) הודעה דרמטית במיוחד לפיה הם פותחים בשביתה מחר (חמישי, 28.3.2024) בכל בתי הספר התיכוניים בישראל, זאת לאחר ארגון המורים ומשרד האוצר לא הצליחו להגיע להסכם עד לדד-ליין שהציבו.
בהודעה שלהם הם איימו כי למעשה מדובר בצעד ראשון, וכי הדבר עלול להוביל לשביתות נוספות בישראל. השביתה מגיע על רקע חוסר ההסכמים בין ארגון המורים ומשרדי האוצר והחינוך בשנתיים האחרונות בנוגע להסכמי שכר.
 
אחרי תקופה, בשבוע שעבר חודש המאבק של ארגון המורים על הסכם השכר, והודיע על מספר עיצומים שכבר החלו ביניהם למשל: המורים הונחו לא להעביר ציונים לתלמידים, לא לקיים פעילויות אחרי השעה 15:30, לא לקיים אספות הורים, לא לצאת להשתלמויות, לא לקיים טיולים, מסיבות וכל פעילות לימודית חברתית מחוץ לכותלי בית הספר ואף השביתו את הלימודים למשך 4 שעות לאחרונה.
כעת, גם לתלמידים עצמם נמאס מהמצב הקיים, שלטענתם פוגע בהם קשות, והם החליטו להשבית כעת את כל בתי הספר התיכוניים בישראל כאמור, זאת על רקע חוסר ההסכמות והפגיעה הקשה בהם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה יהיה תגיעו כבר להסכמות (ל"ת)
    ג 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור