קריירה ולימודים

עד 80% מעל שכר המינימום: נחתם הסכם קיבוצי בתחום האבטחה והשמירה

ההסתדרות חתמה על הסכם קיבוצי ענפי עם הארגון הארצי של מפעלי השמירה והאבטחה. ההסכם ישפיע על עשרות אלפי עובדים שיזכו לשדרוג משכורת שתנוע בין 10%-80% מעל שכר המינימום ועוד הטבות נוספות
אביחי דלאל | 
הסכם קיבוצי בענף האבטחה והשמירה (צילום דוברות ההסתדרות)
איגוד עובדי האבטחה, הניקיון והטיפול הסיעודי בהסתדרות (ראשון) חתם על הסכם קיבוצי ענפי עם הארגון הארצי של מפעלי השמירה והאבטחה. העובדים יקבלו שכר שינוע 10%-80% מעל שכר המינימום בהתאם להכשרה של כל עובד, שי מוגדל בחגים של 250 שקל לכל עובד וקרן מיוחדת לרווחה ותרבות. יחד עם זאת, בהסכם נקבע כי המנוחה השבועית לעובד תהיה בימי שישי ב-16:00 עד יום ראשון ב-04:00  והעובדים שיעבדו יהיו זכאים לגמול עבודה במנוחה שבועית. ההסכם יחול על כל המעסיקים בענף השמירה והאבטחה החברים בארגון השמירה בישראל.
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד אמר כי: "רגע לפני חג הפסח, אני שמח לבשר על חתימת הסכם קיבוצי חשוב והיסטורי בענף השמירה והאבטחה שישפר את הרווחה הכלכלית והתעסוקתית של עשרות אלפי עובדים, במיוחד בתקופה המאתגרת שבה נמצא המשק. ההסכם המצוין, שכולל בשורה כמו קרן הרווחה, יביא להגדלת הענף וימשוך אליו עובדים. ההסתדרות כבית של העובדים בישראל פעלה ותמשיך לפעול לחיזוק עובדי ענף השמירה והאבטחה, בדרך להזנקת הכלכלה ויציאה ממשבר הקורונה".
יו"ר איגוד עובדי האבטחה, הניקיון והטיפול הסיעודי, יוסי ברבי הוסיף כי: "לאחר מו"מ מורכב חתמנו היום על הסכם ענפי לעובדי השמירה והאבטחה, שישפר משמעותית את תנאי שכרם ומביא בשורה של ממש. ההסכם יוצר מעטפת של שכר הולם, רווחה ותרבות לכלל העובדים ומעמיד אותם בקדמת הבמה. אני רוצה להודות לכל השותפים במו"מ, ובמיוחד ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד על הרוח הגבית ועל היוזמה להקמת קרן רווחה ותרבות לכלל עובדי השמירה והאבטחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה