קריירה ולימודים

Experis Israel תגייס בבלעדיות עשרות עובדי הייטק בישראל עבור Corsight AI

הגיוס הינו חלק מעסקה גלובלית במסגרתה יגויסו אנשי מקצוע בכירים לסניפי Corsight AI ברחבי בעולם. את גיוס אנשי המקצוע בארץ תבצע באופן בלעדי Experis Israel על ידי חטיבת הגיוס הטכנולוגי שלה
מערכת ice | 
החזרת עובדים לעבודה (צילום freepik, pixabay)
The SJB Group, בשיתוף עם Experis הגלובלית מבית ManpowerGroup, השלימה עסקה רחבת היקף במהלכה תגייס מאות עובדים ברחבי העולם עבור החברה הצומחת Corsight AI.
במסגרת העסקה, תגייס חטיבת הגיוס הטכנולוגי של Experis Israel כ-60 אנשי הייטק בשנה הראשונה, עם צפי לגיוסים גדולים נוספים בהמשך. שיתוף פעולה זה ממצב את Experis Israel בחזית היכולת לתת מענה לחברות גלובליות ומקומיות הצומחות במהירות.
טכנולוגיית זיהוי הפנים של Corsight, דורגה בין המוצרים הטובים ביותר על ידי NIST, יתרונה הוא היכולת לזהות במדויק פנים של אנשים, גם בתנאים המאתגרים ביותר, ולהתגבר על קשיים נפוצים כמו כיסויי פנים ואיתור בסביבות המקשות על זיהוי. החברה אשר פיתחה את הטכנולוגיה בזמן קצר וצמחה בצורה מהירה, מעסיקה צוותים טכניים, ומומחי מכירות  המספקים את  המענה לביקושים הרבים לשימוש בטכנולוגיה, באתריה בישראל, כמו גם בבריטניה, אירופה, אסיה, אמריקה ואוסטרליה. 
חן דנטס סמנכ"ל מנהל חטיבת הגיוס של Experis Israel, "שיתוף הפעולה בין SJB, Corsight AI ו-Experis Israel, יביא לידי ביטוי את היכולות של Experis Israel להוביל תהליכי גיוס יעילים ואיכותיים בצורה בלעדית ובווליום גבוה. המומחיות של חטיבת הגיוס שלנו בניתוח משרות טכנולוגיות ואיתור טאלנטים המתאימים במדויק לדרישות המשרה, תוך התאמה לתרבות הארגונית הנדרשת בסטארטאפ מתפתח כדוגמת Corsight AI, מבוססת על מאגר הכולל מעל 200 אלף מועמדים טכנולוגיים עדכניים ואיכותיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה