קריירה ולימודים

מיזם הסטודנטים מהמרכז הבינתחומי הרצליה זכה בתחרות יזמים ארצית

pwrPARK, המיזם בונה מערכת לטעינה ועגינה של קורקינטים חשמליים, זכה בתחרות של ארגון היזמים העולמי TIE
כפיר אדר | 
בינה מלאכותית אילוסטרציה (צילום freepik, pixabay)
TiEהינו ארגון יזמים, מהגדולים בעולם, עם 15,000 חברים הפעילים ב 61 סניפים ברחבי העולם. בתחרות שנערכה השבוע, השתתפו 6 קבוצות סטודנטים מבית ספר אדלסון ליזמות במרכז הבינתחומי הרצליה, מחממת הפינטק של מכללת ספיר ואוניברסיטת בן גוריון, מהאקסלרטור של HIT  והמכללה למנהל. הקבוצה הובלה על ידי סטיוארט שפירו, ג'נהאבי פוואר, ג'רמי חסון, רוי ברוקאס ועמליה סוסטין.
הסטודנטים הציגו בפני ארבעה שופטים מהשורה הראשונה. דר׳ פול לופז מאטלנטה מייסד התחרות העולמית, מר שריג׳יט מישרה מהודו, ראש חטיבת החדשנות באדיטיה בירלה, הקונגלומרט השלישי בגודלו בהודו, משה פורת מייסד Mesh Labs, ומר דייויד גוואר נשיא TiE Germany . את התחרות הנחתה עו״ד ענת ברנשטיין-רייך מנכ״לית חברת בנקאות ההשקעות A&G Partners  אשר ייסדה את הסניף הישראלי של ארגון TiE  וגם משמשת כיו״ר לשכת המסחר ישראל הודו נפאל וסרי לנקה.
המיזם הזוכה pwrPARK הוא בהובלת הסטודנטים סטו שפירו וג׳אנאבי פאאור מבי"ס אדלסון ליזמות בבינתחומי בנה פלטפורמה אוניברסלית לטעינה ועגינה של קורקינטים חשמליים. גם בשנה שעבר שלחה ישראל לתחרות מיזם בתחום התחבורה השיתופית.  מי שייצגו את ישראל ב2020 ואף עלו לגמר העולמי הם הסטודנטים דניאל ברנס וגיא אינדק מאוניברסיטת אריאל אשר המציאו קסדה מתנפחת עם המיזם Heady Helmet.
למקומות השני והשלישי הגיעו מיזמים מבית היוצר של האקסלרטור של HIT , Groove של הסטודנט נדב פיינר אשר פיתח  משטח עבודה לתלמידים אשר מאפשר להם להתנייע בכיתה,  והמיזם TES של הסטודנטית אלה מור אסולין אשר פיתחה מערכת לבישה לחיזוק שרירים בעבור חולים בנוון שרירים.  
לדברי עו״ד ברנשטיין-רייך נשיאת הארגון בישראל: "הארגון TiE הקים בישראל סניף לא כי צריך לעודד כאן יזמות אלא כדי לחבר את היזמות הישראלית לרשת של יזמים, מנטורים ומשקיעים ברחבי העולם. על כתפי הקבוצה הזוכה מונחת המשימה לייצג את אומת הסטארט אפ, במיוחד בפעם הראשונה שישראל משתתפת בתחרות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה