קריירה ולימודים

אין לכם ניסיון בהייטק? זו החברה שתכשיר עד סוף השנה כ-100 עובדים

חברת CodeValue המובילה בפתרונות ענן וטרנספורמציה דיגיטלית משיקה לראשונה "Bootcamp" עבור אנשים שרוצים להיכנס לעולם ההייטק ומתכננת להכשיר עובדים רבים עד סוף השנה
כפיר אדר | 
קורסי הכשרה במימון המדינה (צילום unsplash ,freepik)
בימים אלה חברת CodeValue משיקה את הבוטקאמפ הייחודי שלה שמיועד לאנשים עם רקע ואהבה לטכנולוגיה, ללא צורך בניסיון. בתום ההכשרה כ-100 עובדים שיוכשרו ישולבו בעבודה בהייטק.
ההכשרה תיערך כ-3 חודשים ובמהלכה העובדים יקבלו תשלום. בסיומה ייכנסו הבוגרים לפעילות של CodeValue ויעברו תהליך מינטור על ידי המומחים  on the job training. תהליך המיון לבוטקאמפ מאוד ממוקד וקפדני ולכן כמעט ואין "נושרים" במהלכו.  
CodeValue מחפשת לגייס עובדים בעלי גישה חיובית, רצון לגדול ולהתפתח בתחום, ומיומנויות למידה עצמית גבוהות וזה יכול להתאים גם לחיילים משוחררים. החברה מספקת לעובדים שלה אופק של פיתוח מקצועי, קורסים, הסמכות וגישה ללמידה ישירה מהמומחים הגדולים ביותר בדומיין הטכנולוגי שלהם.
תהליך הסינון ייעשה על ידי CodeValue , כאשר העובדים הנבחרים ייכנסו לקורס שנבנה במיוחד על פי הדרישות והצרכים הספציפים של חברות ההיי-טק המובילות בישראל שהם לקוחותיה של CodeValue.  השיעורים יכללו לימודי תיאוריה וגם תירגולים חיים ויעבירו אותם אדריכלי העילית של CodeValue , לאחר סיום ההכשרה הבוגרים ישתלבו בתפקידי פיתוח בחברות מובילות כמו גוגל ומייקרוסופט והם ימשיכו לקבל ליווי צמוד של מנטורים מומחים מ- CodeValue.
טלי שם טוב, מנכ"לית ובעלים ב- CodeValue: "הקורונה רק הגבירה את המחסור בעובדי הייטק איכותיים, החברות כיום נואשות לכוח עבודה מיומן וזריז ויש מלחמה יומיומית על גיוס עובדים. החלטנו לצאת במיזם שמטרתו להכשיר את הדור הבא של אנשי הטכנולוגיה שיקבלו ליווי וחניכה מצוות העילית של CodeValue החל משלב ההכשרה ועד שלב הקבלה וההשתלבות בחברות הייטק שונות. התכנית הזו ייחודית בכך שהיא מאפשרת גם לאנשים ללא ניסיון הזדמנות לרכוש מקצוע נחשק עם פוטנציאל השתכרות מהגבוהים במשק. בוגרי ההכשרות שלנו הם מועמדים מבוקשים ברוב החברות הטכנולוגיות בארץ, ולעתים אף בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה