קריירה ולימודים

בעקבות התגברות המהומות ברחבי המדינה: הסטודנטים קוראים לפיוס

סטודנטים בבית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת יצאו בקריאה לשלום, לפיוס ול"שמירה על הבית": "מבקשים להזכיר כי זה הבית של כולנו, אנחנו צריכים לחיות בו יחד ולשמור עליו"
כפיר אדר | 
סטודנטים (צילום freepik)
במסגרת הקריאה הפתוחה והמשותפת שהפנו הסטודנטים אמש (חמישי) בשלוש שפות: עברית, ערבית ואנגלית, כתבו הסטודנטים מבית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת כי הם קוראים לפיוס ו'לשמירה על הבית'.
 "אנו, סטודנטים בבית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת – יהודים, מוסלמים, נוצרים ודרוזים, חילוניים ודתיים - אזרחי מדינת ישראל ותושביה, החיים יום יום בדו-קיום, אחווה ושותפות גורל, מבקשים להביע זעזוע עמוק נוכח האלימות והאנרכיה השוטפות את הארץ. אנו קוראים לשלום, מבית ומחוץ, להקשבה, הידברות והכלה, שמירה על החוק והימנעות מוחלטת מאלימות, מכל סוג. זה הבית שלנו, של כולנו - בואו נשמור עליו".מספר רון אייל, סטודנט שנה א' בבית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת ואחד מיוזמי המנשר:
"בית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת מכיל את כלל המגזרים בחברה הישראלית, ואנחנו מקיימים בינינו קשר מאוד טוב. אנחנו חיים פה ביחד ביום יום, לומדים בדו-קיום, עוזרים זה לזה, חולקים ביחד את ההצלחות והכישלונות שלנו. מה שקורה עכשיו הוא בלתי נתפס, ולא מייצג לטעמנו את כלל החברה בישראל. בשיחות הפנימיות בינינו, הסטודנטים, עלו התחושות הקשות שנוצרו בעקבות המצב הביטחוני והחברתי במדינה בימים האחרונים, בעיקר בכל הקשור לקורה כעת בתוך הארץ. אנחנו רואים את הביטויים של הקיצוניות, כשהרוב המוחלט, למעשה, דומם. על כן, הרגשנו צורך לנסח פנייה בקריאה לשלום, להידברות ולהימנעות מכל סוג של אלימות. אנחנו מבקשים להזכיר כי זה הבית של כולנו, אנחנו צריכים לחיות בו יחד ולשמור עליו".
ראש בית הספר למשפטים במכללה האקדמית צפת, הפרופ' מוחמד ותד מסר: "אני מברך על היוזמה של הסטודנטים, ומצטרף לתפילות לשלום ולאחווה. אני מקווה לימים טובים ורגועים מאלה, תוך שמירה על כיבוד הדדי וסובלנות". מנשר הסטודנטים הופץ עד כה במסגרות הפנימיות של המכללה האקדמית צפת ובקבוצות שונות ברשתות החברתיות (וואטסאפ, פייסבוק וכדומה).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה