קריירה ולימודים

אמזון התקפלה? עובדים שמשתמשים במריחואנה הרוויחו בענק

תאגיד הענק ממשיך להתמתן והודיע כי "יחזיר את הזכאות לתעסוקה" עבור עובדים לשעבר או מועמדים שפוטרו או נדחו בשל שימוש במריחואנה ואף תומך בכך. אבל עדיין יש משרות מסוימות בחברה שבה משתמשים לא יוכלו לעבוד
כפיר אדר | 
משלוח אמזון (צילום ויקיפדיה PNGWINGS)
אמזון מרגיעה עוד יותר את מדיניות המניעה שלה למריחואנה בקרב העובדים, משום שהיא מגבירה את התמיכה בחקיקה פדרלית להכשיר את התרופה. בפוסט שפורסם בבלוג ביום שלישי, מנהלת משאבי אנוש של אמזון בת' גלאטי כתבה כי החברה: "החזירה את הזכאות לתעסוקה" לעובדים ולפונים לשעבר שפוטרו או נדחו בשל שימוש במריחואנה במקביל או לפני תעסוקה.
"בדיקות מריחואנה לפני תעסוקה השפיעו על קהילות העובדים באופן לא פרופורציונאלי על ידי עצירת העבודה ובהמשך מניעת צמיחה כלכלית, ואנו מאמינים כי טיפול בלתי שוויוני זה אינו מקובל", הסבירה גלאטי, כאשר באמזון נערכים לקליטה של עשרות אלפי עובדים חדשים.
אמזון הודיעה לראשונה ביוני כי היא לא תתשאל עוד את עובדיה בנוגע למריחואנה. המועמדים היחידים לעבודה שאמזון יבדקו, הם אלה המבקשים להתקבל לתפקידים המוסדרים על ידי משרד התחבורה, כגון נהגי משאיות ומפעילי ציוד כבד. אמזון גם אמרה כי היא עדיין תבצע בדיקות ליקוי בעבודה ותבדוק אם יש סמים ואלכוהול לאחר כל תקרית. החברה גם הבינה שפעולה זו תסייע לה לפתות יותר מועמדים לעבודה בשוק עבודה הדוק יותר ויותר.
"קצב הצמיחה של אמזון אומר שאנחנו תמיד מחפשים להעסיק חברי צוות חדשים ומצאנו שחיסול הבדיקות לקנאביס מאפשר לנו להרחיב את מאגר המועמדים שלנו", אמר גלאטי. אמזון, שנמצאת במסע גיוס מאז תחילת המגיפה, בודקת מספר תמריצים מול מועמדים לעבודה, כגון בונוסים ושכר לימוד חינם במכללה. בדחיפה נוספת לגיוס עובדים, אמזון עודדה את רשת חברות ההספקה שלה בקבלנות לפרסם באופן בולט כי הן אינן בודקות שימוש במריחואנה, על פי בלומברג.
אמזון עושה גם לובי של הממשלה הפדרלית כדי להכשיר מריחואנה. החברה הודיעה בחודש יוני כי היא תומכת בחוק השקעה והדחה של מריחואנה, שמטרתה להפחית את הקנאביס ברמה הפדרלית, למחוק רישומים פליליים ולהשקיע בקהילות שנפגעו. אמזון אישרה לאחרונה הצעת חוק דומה, שנקראת חוק מינהל הקנאביס והזדמנויות. במכתב לחוקקים על הצעת החוק החודש, אמזון דחקה בקונגרס לסלק פשעי מריחואנה פדרליים לא אלימים ולאפשר דינה של כל אדם המשרת זמן כלא פדרלי על פשעים אלה, תוך דחיפת מדינות לנקוט בצעדים דומים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה