קריירה ולימודים

"מקום העבודה הטוב באירופה" מגייס בימים אלה עובדים

חברת השליחויות DHL אקספרס נבחרה במקום העבודה הטוב באירופה על ידי ארגון Great Place to Work בשיתוף עם The Economist במחקר שכלל סקר עובדים. בימים אלה DHL אקספרס מחפשת עובדים
מערכת ice | 
עובדי DHL אקספרס (צילום DHL אקספרס)
DHL אקספרס נבחרה מתוך אלפי חברות ותאגידים שונים כ"מקום העבודה הטוב באירופה" ובימים אלה בתאגיד מחפשים עובדים בתפקידים שונים: אנשי מכירות נציגי שירות נציגי מכס נציגי תפעול שליחים ועוד.
בחברה השקיעו בעשור האחרון, מעל מיליארד דולר בתכניות שונות עבור העובדים. כך למשל במהלך הקורונה הפריש התאגיד מעל חצי מיליארד שקל לעובדי החברה במסגרת מהלך שבו הנהלת החברה רצתה להראות גיבוי לעובדים. הבחירה נעשתה על ידי Great Place to Work בשיתוף עם The Economist Group שמדי שנה מבצע מחקר בקרב אלפי חברות במסגרתו שולחים בארגון סקרים פנימיים לחברות המשתתפות בבדיקה, הסקרים מקבלים דאטה ומראיינים את עובדי התאגידים במשך 6 חודשים ובסוף התהליך מתבצע תהליך הדירוג.
הזכייה של DHL מבוססת בין היתר על הגיוון התעסוקתי והדאגה לרווחת העובדים בזמן הקורונה. כך למשל בחטיבה הישראלית בזמן הקורונה הקימו בתאגיד דרייב אין עבור העובדים. בימים אלו שכרו בתאגיד אולמות קולנוע שלמים שם יצפו כל עובדי החברה בסרט החדש של ג'יימס בונד שקיבל חסות מתאגיד DHL העולמי.
על מנת להיות מוכר כ'מקום העבודה הטוב ביותר באירופה, על חברות להשתתף ברשימות הבין לאומיות הטובות ביותר של מקום העבודה הגדול ביותר. הכרה זו מבוססת על נתוני סקר במסגרתו מעריכים את ניסיון העובדים באמון, חדשנות, ערכי חברה ומנהיגות. חברות מדורגות גם על מידת היכולת שלהן ליצור חווית For All  במקום העבודה הכוללת את כל העובדים, בלי קשר למי שהם או מה שהם עושים.
השנה, COVID-19 שם את הזרקור לרווחה הפיזית והנפשית עבור מעסיקים ועובדים כאחד. "מקומות העבודה הטובים ביותר באירופה הציבו סטנדרט חדש של טיפול לעובדים במגוון תעשיות", אמר מייקל סי בוש, מנכ"ל Great Place to Work®. "חברות אלה מובילות על ידי סוג המנהיגים שמתגאים בכך שהם תומכים בצרכי העובדים שלהם. הם יוצרים סביבות עבודה גמישות בהן כל אחד יכול לשגשג, לא משנה מי הוא ומה הוא עושה עבור העסק. ברכות למקומות העבודה הטובים ביותר באירופה בשנת 2021.
יאיר ביטון מנכ"ל DHL  אקספרס אמר: "העובדים שלנו הם המשאב החשוב והעיקרי שלנו, אשר שביעות הרצון שלו משתקפת באיכות השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו. במהלך כל הקורונה העובדים שלנו עבדו  קשה יותר כדי להמשיך להחיות את שרשרת האספקה הבינלאומית ולסייע להזרמת החמצן לעסקים השונים בישראל ואנחנו מוקירים להם תודה. יציבות התעסוקה של העובדים שלנו במהלך המשבר היתה קריטית עבורנו ומראש פרסמנו שלא נוציא שום עובד לחל"ת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה