קריירה ולימודים

ברנאר ארנו מתכנן גיוס עובדים מפלצתי ב-2022

תאגיד LVMH, שנוסד על ידי המיליארדר הצרפתי מתכנן לצרף לשורותיו 25 אלף עובדים עד 2022. ארנו החליט לרענן את השורות וסיפק בין היתר דרישות לגבי הגיל של המתמודדים לעבודה
מערכת ice | 
ברנאר ארנו, הבעלים של תאגיד LVMH (צילום פייסבוק)
תאגיד היוקרה, LVMH, של המיליארדר הצרפתי מהמקום השלישי בדירוג עשירי העולם, ברנאר ארנו, מקדם את מדיניות משאבי האנוש והאחריות החברתית התאגידית (CSR) והכריז: עד סוף 2022, הקבוצה מתכננת לגייס 25,000 צעירים מתחת לגיל 30 ברחבי העולם, כולל כמעט 5,000 משרות התמחות, וכן 2,500 באמצעות חוזי עבודה קבועים בצרפת.
LVMH מחזקת את תוכנית הפעולה "Craft the future" (לעצב את העתיד) לצעירים מכל הרקע. לאחר פרויקט פיילוט מוצלח ביותר, הקבוצה פותחת גישה לפלטפורמה החינוכית שלה, הזמינה באתר אינטרנט של החברה, לכל הצעירים ברחבי העולם, ללא קשר לרקע או הכשרה שלהם, כדי ללמוד עוד על מקצועות היוקרה השונים ולהתכונן לקראת תפקידים בתעשייה. LVMH תתמקד גם בשימור והעברת כישורים וגיוס במקצועות אומנות ומכירות באמצעות תוכנית "חקר האקסלנס" שלה, כך נכתב בהודעת החברה. 
כאמור, הפיילוט עבר בהצלחה. לפי הנתונים: 16,000 נרשמו לפיילוט, תלמידים מבתי ספר שותפים, מתמחים, חניכים וכישרונות צעירים. 50 שעות תוכן שפותחו עם פרופסורים, עובדי הקבוצה ומומחי התעשייה. התקבלו 3,000 אישורי LVMH INSIDE, הסמכת  LVMH.
המשך וחידוש 12 השותפויות המרכזיות של הקבוצה בצרפת ומחוצה לה עם אוניברסיטאות מובילות (ESSEC, HEC, Sciences Po, Bocconi, CEMS, Polytechnique, CentraleSupélec, IFM, Central Saint Martins, SMU, LSE, EDHEC)
אירוע דיגיטלי שהקבוצה השיקה בשנת 2020, יחזור על עצמו בשנת 2021 כדי לחבר בין צעירים המחפשים עבודה או התמחות להזדמנויות לעבוד בקבוצה. בשנת 2020 יותר מ-4,000 צעירים נרשמו ונפגשו עם קבוצות מגייסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה