קריירה ולימודים

עובדי פלאפון ובזק בינלאומי משיבים אש: מוקדי השירות מושבתים

ועד אלפא של פלאפון ובזק בינלאומי החליטו להגיב כבר עכשיו בצעדים חריפים נגד ההנהלה ומוקדי השירות והתמיכה הטכנית יושבתו עד להודעה חדשה, וזאת לאחר הצעד הדרמטי של ההנהלות של החברות לשביתת מגן
מערכת ice | 
יחיאל שמן יו"ר ועד פלאפון, רן גוראון מנכ"ל אלפא (צילום יחצ)
לאחר ההודעה החריפה של ועד עובדי אלפא לצעד הדרמטי של ההנהלה, ועד העובדים החליט להשיב מלחמה כבר היום (שלישי) ובדקות אלו ממש כלל מוקדי השירות והתמיכה הטכנית יושבתו עד להודעה החדשה ולא יינתן מענה למיליוני הלקוחות של שתי החברות: פלאפון ובזק בינלאומי.
בנוסף, מקביל לשביתה במוקדים, בוועד מציינים כי במשך חודשיים רצופים לא בוצע חיוב (בילינג) של מיליוני לקוחות החברות אל מול חברות האשראי וההפסדים מוערכים במאות מלייוני שקלים.
כמו כן, בעקבות העיצומים הארגוניים, המכשיר מדגם אייפון 13 לא הושק ב״פלאפון״ בשבוע החולף ולקוחות החברה לא קיבלו את המכשיר שרכשו. בנוסף לכך, עשרות אלפי לקוחות אשר פקעה חבילת הגלישה שלהם חווים האטה משמעותית בגלישה וחלקם אף נחסמים, וזאת בעקבות עצירת החיובים ועיכוב בתשלום החודשי. 
בנוסף להאטה בגלישה ועיכוב בשליחת החשבונות למיליוני הלקוחות, נעצרו לחלוטין העבודות לשדרוג הרשת (כולל דור 5) ולא מבוצעות התקנות ותיקונים ללקוחות עסקיים בשירותי ה-IT. כמו כן  נעצרה לחלוטין אספקת ציוד וסחורה ללקוחות פרטיים כמו נתבים מהמרלו״ג של בזק בינלאומי ועצירה מוחלטת של העבודה המשותפת (סינרגיה) בין שלוש חברות אלפא: פלאפון, בזק בינלאומי ו-yes.
כזכור, חברת בזק יצאה היום בהודעה לבורסה בה החליטו בהנהלה של חברות הבת, פלאפון ובזק בינלאומי, כי ייצאו להשבתת מגן כדי לכופף את הוועדים שפתחו נגדן בעיצומים ואף עיכבו את השקת אייפון 13 ומאיימים בשביתה. ההחלטה של מנכ"ל חברות אלפא, רן גוראון, הייתה לצאת בעקבות זאת למתקפת נגד וכי בעקבות העיצומים והפגיעה הכלכלית, אין להנהלה ברירה אלא לצאת להשבתת מגן.
במכתב שנשלח לעובדי החברה נמסרה משמעות המהלך: "השבתת מגן היא למעשה פעולת התגוננות העומדת לרשותה של ההנהלה במטרה לסייע לה להתמודד עם פגיעה בחברה ובלקוחות כתוצאה מעיצומים או שביתות שננקטות בארגון. ההשבתה יכולה להינקט ע"י המעסיק, כאשר העובדים נוקטים בשביתה ושביתתם יוצרת מניעה וקושי בהעסקתם של עובדים המעורבים או שאינם מעורבים בסכסוך. דוגמא טובה היא: החשבוניות שאינן נשלחות ללקוחות כבר חודשיים וביטול ההשקה שפוגע משמעותית באנשי המכירות ובעצם מייתר פעילות של עובדים רבים שאינם בעיצומים".
לדברי ההנהלה: "אנו נאלצים לנקוט בצעד הזה, כיוון שהחברה נפגעת מידי יום ביומו, ועובדים רבים נותרים ללא יכולת ממשית לעבוד כתוצאה מהעיצומים".
יו"ר ועד עובדי אלפא (פלאפון ובזק בינלאומי) יחיאל שמן מסר הודעה תקיפה נגד המנכ"ל רן גוראון: "הצעדים ההזויים בהם נוקט המנכ"ל כמו איום בהדשתת מגן הינם המשך ישירות לאטימות והניתוק שהוא מגלה בחודשים האחרונים. הוא ובעלי השליטה בקבוצה האחראים הבלעדיים למשבר בחברות. העיצומים הארגונים רק יילכו ויוחרפו עד השבתה כללית ועד שנבטיח את זכויות ותנאי העובדים ואת עתיד החברות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה