קריירה ולימודים

ליברמן תחת מתקפה מפתיעה: "פייק מתווה של אטימות וקמצנות"

התנועה שעמדה מאחורי קמפיין "מינימום 40" - הקורא להעלאת שכר המינימום ל-40 שקל לשעה - יצאה נגד שר האוצר. חברי כנסת ממפלגת העבודה חתומים על הצעת החוק, ח"כ נעמה לזימי מיוזמות החוק
אביחי דלאל |  1
אביגדור ליברמן, שר האוצר (צילום Yonatan Sindel/Flash90 edit ice)
"עומדים ביחד" -התנועה שעמדה מאחורי הקמפיין הקורא להעלאת שכר המינימום ל-40 שקל לשעה - יצאה היום (רביעי) במתקפה חריפה נגד שר האוצר אביגדור ליברמן בעקבות המתווה להעלאת שכר המינימום
כזכור, בשעה זו מציגים שר האוצר אביגדור ליברמן ויו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד את העלאת שכר המינימום ל-6,000 שקל בהדרגה עד 2026, כאשר באוצר נכנעו לאיומים ונענו לדרישות שגם יבטיחו כי השכר לא יירד או יוקפא במהלך 2022. 
יחד עם זאת, סוכם על תוספת של יום חופש למשכורות המינימום מ-12 ל-13, ללא סוף שבוע ארוך ושילוב של עבודה מהבית. השכר יועלה מרמה של 5,300 שקל כיום בחמש פעימות עד הרף החדש.
 
כזכור, תנועת "עומדים ביחד" פתחה בקמפיין "מינימום 40", חלק מהקמפיין כלל הגשת הצעת חוק עליה היו חתומים חברי כנסת ממפלגת העבודה ואחת מיוזמות החוק היא ח"כ נעמה לזימי.
עם פרסום המתווה של ליברמן וההסתדרות, הקמפיין יצא במתקפה חריפה נגד שר האוצר: "ליברמן הבין שישנה דרישה ברורה להעלות את שכר המינימום, ובחר בפייק מתווה שמעלה את שכר המינימום בחצי שקל לשעה. מי שמכנס מסיבת עיתונאים מחויכת כדי להודיע על העלאה של חצי שקל, נוהג באטימות ובקמצנות ומתעלם מהבעיות היומיומיות של שני מיליון שכירים, שהעלאת שכר המינימום ל-40 שקל לשעה תשפר ישירות את מצבם. נמשיך לקדם את הצעת החוק שיזמנו בעד מינימום 40, שכרבע מחברי הכנסת כבר חתמו עליה". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל על העצבים. זה הרי בין כה לא יקרה. (ל"ת)
    סעער 11/2021/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור