קריירה ולימודים

מכת קורונה בממשלה: בנט ושאשא ביטון בבידוד בעקבות בנותיהם

יום של הדבקות: בתחילה נודע כי בתו של ראש הממשלה נדבקה בקורונה, וזמן מה לאחר מכן נודע אותו דבר על בתה של דת החינוך שאשא-ביטון. שניהם ייכנסו לבידוד ביתי וייאלצו להשתתף בישיבות הממשלה הבאות בצורה וירטואלית
מערכת ice | 
בנט ושאשא ביטון (צילום פלאש 90)
נראה שלאחר מכת ההדבקות שהכתה בסלבס בשבועות האחרונים, העלייה בתחלואה פוגשת גם את בכירי הממשל החברים בקבינט הקורונה ואחראים על ההנחיות.
לאחר שנודע היום (א') כי בתו של ראש הממשלה נפתלי בנט נדבקה בקורונה והכניסה את אביה לבידוד, פורסם גם שבתה של שרת החינוך יפעת שאשא ביטון נדבקה בקורונה והכניסה את אמה לבידוד.
ראש הממשלה בנט עזב את ישיבת הממשלה באמצע בעקבות ההודעה על בתו, ושר המשפטים גדעון סער החליף אותו בניהול הישיבה. בנט עצמו יצא שלילי לנגיף בבדיקת אנטיגן שנערכה הבוקר בכניסה לישיבת הממשלה, ובכל זאת הוא ייכנס לבידוד בביתו, בנפרד מבתו, ויעבור בדיקת PCR נוספת. "ראש הממשלה ובני משפחתו ינהגו בהתאם להנחיות ולכללים".
 
זמן קצר לאחר הסיפור הזה נודע כי גם בתה של שרת החינוך, יפעת שאשא ביטון, נדבקה בקורונה. מסיבה זאת השרה נעדרה הבוקר מישיבת הממשלה. היא עברה בדיקת PCR, ותשהה בבידוד עד לקבלת התוצאות.
בכניסה לישיבת הממשלה הבוקר, לראשונה מאז פרוץ הקורונה, שרי הממשלה התבקשו לעבור בדיקת קורונה מהירה. ניידת מד"א הוצבה מחוץ למתחם שבו נערכת הישיבה בקיבוץ מבוא חמה שברמת הגולן, וכניסת השרים ומוזמנים נוספים לישיבה התאפשרה רק בכפוף להצגת תוצאה שלילית בבדיקה. ואמנם, אחת מעובדות משרד רה"מ אכן התגלתה בבדיקות כחיובית לקורונה. העובדת הועברה לבידוד, מבלי שבאה במגע עם ראש הממשלה או עם השרים. עובדים נוספים שבאו איתה במגע, ויצאו שליליים בבדיקות, לא משתתפים בישיבה מתוך זהירות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה