קריירה ולימודים

הלוטו בהלם: כך נפרדה המנחה המיתולוגית בהגרלה האחרונה שלה

לפני חודש הוחלט במפעל הפיס על מהלך מטלטל בו יוחלפו המנחים הוותיקים של ההגרלות. אתמול נערכה ההגרלה האחרונה של עירית ענבי, שלא הצליחה לעצור את הדמעות
מערכת ice |  3
כרטיסי הגרלת לוטו (צילום מתוך אתר מפעל הפייס)
אתמול נערכה הגרלת הלוטו האחרונה בהנחיית עירית ענבי, שלא יכלה לעצור את הדמעות במשדר ההגרלה האחרון בהגשתה,  אחרי כמעט 30 שנה. במהלך השידור כולו התקשתה ענבי לעצור את הדמעות ובסוף נפרדה בשידור מהצופים והזוכים ואמרה בדמעות, "ברכות חמות לזוכים מ-35 ועד 70 מיליון שקלים" אמרה ענבי וכמעט השתנקה מבכי.
המנחה היוצאת בחרה להודות במעמד הזה דווקא למשפחתה, ולא למפעל הפיס, אך השאירה מילות ברכה למנחים שיחליפו אותה, "זהו זה תודה רבה למי שליווה אותי עד כה. זה היה הבית שלי, ואני נפרדת ממנו לא בזמחה רבה. מאחלת למנחים החדשים שתהיה להם הרבה הצלחה. ונתראה במליונר הבא - רק לא אני". 
לפני כחודש עלו הפרסומים כי במפעל הפיס מחפשים לרענן את השורות ולהיפרד מיואב צוקר ועירית ענבי שמסיימת תקופה של 30 שנה בתור מנחה. ואילו בשבוע שעבר עלו רשימה של מועמדים לתפקיד הנחשק. 
 
אחת המנחות שנבחרו היא נועה רוזין, מי שמנחה את אחת מרצועות הבוקר של רשת 13, "פותחים יום". רוזין היא אשת תקשורת ותיקה שעוסקת בעיקר בלייף סטייל וקולינריה. 
 
כמו כן תנחה את ההגרלות ירדן הראל, מי שהחליפה את נועה רוזין בתכנית הבוקר, מגישת הטלוויזיה והדוגמנית תיקח גם כן חלק בהגשת ההגרלה. ומי יחליף את יואב צוקר? עידו גרינברג, מי שפרץ לתודעה כמי שיצר את המותג "משפט אחד ביום" ומי שהפך לאחד השמות היותר חמים בביצה. 
השלושה צפויים להיכנס לנעליים הגדולות של ענבי וצוקר לאחר עשרות שנים בתפקיד במידה ולא יהיו שינויים של הרגע האחרון. השלושה צפויים  להיכנס לתפקיד ממש בקרוב. ההגרלות משודרות ברשת 13 פעמיים בשבוע בשעות הלילה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אכזבה
    דני 01/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ווואו היה לזה רייטנג של מליון צפיות
    סגור
  • 2.
    הגיע הזמן סוף סוף (ל"ת)
    אני 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    למי אכפת גם ככה אף אחד לא צופה בזה (ל"ת)
    קוקרצה 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור