קריירה ולימודים

בכיר בנציבות שירות המדינה: "הכל תפור מראש"

בכיר לשעבר בגוף המנהל את המכרזים לתפקידים הממשלתיים טוען כי זהות הזוכים בהם ידועה מראש ואין טעם להתמודד: "כולם סטטיסטים בהצגה", הוא אומר. מנציבות שירות המדינה נמסר: "עובד מתוסכל וממורמר"
מערכת ice |  3
משרד ראש הממשללה (צילום נועם ריבקין פנטון פלאש 90)

בכיר לשעבר בגוף המנהל את המכרזים לתפקידים הממשלתיים טוען כי הזוכים במכרזים ידועה מראש ולכן אין טעם להתמודד. הבכיר, יוני דוקן, אמר ל-Ynet: "הייתי קורא לאזרחים ולעובדי מדינה לא להתמודד במכרזים בשירות המדינה, כיוון שמוליכים אותם שולל ומדובר בהונאה אחת גדולה". הוא הוסיף ואמר כי "הזכייה במכרזים ידועה מראש למועמד עליו הוחלט טרם המכרז - כל היתר סטטיסטים בהצגה".
 

נציבות שירות המדינה היא הגוף המופקד על קיום כל המכרזים לתפקידים בשירות הציבורי, ומכאן נובעת חריפות דבריו. הבכיר ל שעבר אמר את הדברים הנוקבים בעקבות תחקיר ב-ynet על הטענות למכרז תפור במשרד ראש הממשלה לתפקיד סמנכ"ל למינהל ומשאבי אנוש. לפי הטענות שהוצגו בתחקיר, סיגלית גבאי שנבחרה לבסוף לתפקיד החלה בחפיפה אליו עוד לפני שבכלל ננעל המכרז. בעיניו "זה סופו של שירות המדינה המקצועי". 

הבכיר מפנה אצבע מאשימה כלפי נציב שירות המדינה דניאל הרשקוביץ: "זו התחתית שאליה הביא הרשקוביץ את שירות המדינה".
מנציבות שירות המדינה נמסר בתגובה: "מדובר בעובד מתוסכל וממורמר שפוטר על ידי נציב שירות המדינה על אי התאמתו לתפקיד, לאחר שפעל בכוחניות מול המערכת. עתירתו לבית הדין לעבודה נדחתה על הסף"

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רואים לכם
    פילבר 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האדון אולי הפסיד תביעה בבית מישפט אבל אמירתו, כפי שכולם יודעים, היא הכל שם נקבע מראש. חמור מכך, זוכרים את עדות פילבר, איך הסביר כלאחר יד, שפמה לנציבות לבחון אפשרות פיטורחן של פקיד בכיר שהפריע לו ולביבי לעזור לאלוביץ בבזק. שם אמרו לו שלא יתן לפטרו, אבל ניתן לתפור לו תיק ואז יפותר. השופטים אפילו לא הגיבו. כאילו זוהו סטנדרד השילטון בישראל. ונכון הפרופסור הדוס, כמו שאר הדוסים שהיו בתפקיד זה, נם ראש הנחש שמארגן את הרפש הזה שנקרא שירות המדינה . (לגבי הגוסים, זאת לא גזענות, אלא קביעת עובדה. כמה מידידי הטובים הם דוסים לתפארת).
    סגור
  • 2.
    כל מי שישב בשיחה כזאת מצד הבוחן יודע שהוא צודק
    יוני 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני זוכר שהבוס שלי היה אומר לי מה לדרג כל מועמד מראש חחח העיקר יש טבלה
    סגור
  • 1.
    האיש צודק לחלוטין...מכרזים תפורים לפי מידות ידועות מראש (ל"ת)
    אחד שיודע 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור