קריירה ולימודים

AVO מציגה: דואגים לעובדים שפיטרנו - "הטובים שבטובים"

סטארטאפ המשולחים הישראלי הבין כי לא משתלם לו לבצע משלוחים לבתי מגורים ומתמקד כעת בבתי עסק, מה שהוביל לגל פיטורים של 350 מתוך 500 עובדי החברה, כאשר המנכ"ל, דקל ולצר, דואג למפוטרים: "מאות העובדים שנשארים בחברה נרתמו ויחד הקמנו אופרציה פנימית לטיפול בנושא"
מערכת ice | 
צוות avo (צילום סטפן קלפקו)

AVO, חברת הסטארטאפ הישראלית שפיתחה טכנולוגיה למשלוחים משותפים, הבינה לאחרונה בעצת המשקיעים כי שירות אספקת משולחים לבתי מגורים אינו רווחי עבורה ועברה להתמקד אך ורק בבתי עסק. הדבר הוביל לגל פיטורים בחברה, שהעסיקה בשיאה כ-800 עובדים בישראל ובארה"ב, מפטרת כעת כ-350 מתוך כ-500 העובדים שנותרו בחברה. 

כעת, מנכ"ל החברה דקל ולצר, אלוף ישראל בטניס לשעבר, יוצא עם יוזמה חדשה, במסגרתה העובדים שעוד נותרו בחברה יסייעו לעובדים שפוטרו בתהליך מציאת העבודה הבאה שלהם. "לאור המתרחש בימים האחרונים, קיבלנו כמות אדירה של פניות מחברות אשר מעוניינות לעזור בקליטת העובדים שאינם ממשיכים איתנו" כתב ולצר והוסיף: "ובצדק, מדובר בטובים שבטובים".
 

עוד הוסיף ולצר: "חשוב לי ליידע שכחלק מהתהליך, ההנהלה ומאות העובדים שנשארים בחברה נרתמו למשימה ויחד הקמנו אופרציה פנימית לטיפול בנושא על מנת להנגיש ולהכווין את העובדים. על מנת לסייע ולייעל את התהליך אתם מוזמנים לפנות ישירות ל-HR שלנו שתשמח לחבר אתכם למועמדים הרלוונטיים ובנוסף כאלה שאנחנו חושבים שיתאימו.

ולצר סיכם: "חשוב לנו בעת זו לתת את מלוא תשומת הלב לעובדים. אעדכן בהמשך לגבי התהליך המאתגר שעברנו ובאותה נשימה לגבי הפוטנציאל האדיר שזיהינו בתחום המשרדים בתקופת פוסט קורונה בו אנו מתמקדים מעתה והלאה".

כזכור, בתחילת השבוע אמר רמי לוי לכלכליסט כי הוא מוכן לקלוט את עובדי AVO: "יותר מזה: אנחנו נשמח לקלט את כל העובדים. אני צריך עובדים. יש לנו 8,000 עובדים כרגע וכל עובד שיבוא אלינו יהיה מוערך".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה